آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : فروش احتمالی ۲۵ الی ۳۰ میلیون واحد گوشی‌ شیائومی در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۷

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

بر اساس یک پیش‌بینی، به‌نظر می‌رسد که عرضه گوشی‌های هوشمند شیائومی در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ به ۲۵ الی ۳۰ میلیون واحد خواهد رسید.

تحلیل‌گران صنعت گوشی‌ موبایل ادعا می‌کنند عرضه محصولات مختلف توسط شیائومی، باعث افزایش فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۷، به میزان ۲۵ الی ۳۰ میلیون واحد خواهد شد. در همین رابطه اعلام شده است که شرکت شیائومی، هم‌چنان به عرضه گوشی‌های هوشمند خود با برچسب قیمتی مناسب ادامه می‎دهد تا بتواند سهم بیشتری از بازار به‌ دست آورد؛ قیمت منطقی محصولات شیائومی، رقابت مؤثرتر این برند با سازندگان دیگر مانند اوپو و ویوو را به دنبال خواهد داشت.

همان‌طور که می‌دانید، ۳۰ مرداد گوشی میان‎رده شیائومی ردمی نوت 5A به‌صورت رسمی معرفی شد؛ کمتر از یک ماه پس از عرضه می ۵ ایکس در اواخر جولای. ردمی نوت 5 اِی با نمایشگر ۵.۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل همراه شده است و از چیپ‌ست اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام استفاده می‌کند. این مدل به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک شاتر سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است و مدل پایه آن با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. نسخه استاندارد ردمی نوت 5 اِی شیائومی، ۶۹۹ یوآن (معادل با ۱۰۵ دلار آمریکا) قیمت‎گذاری شده است؛ درحالی‌که مدل دیگر آن با مشخصات‌ فنی بهتر، به قیمت ۸۹۹ یوآن عرضه می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

گوشی شیائومی می 5 ایکس، دیگر محصول جدیدی به شمار می‌رود که این سازنده به بازار عرضه کرده است؛ این مدل با برچسب قیمتی ۱۴۹۹ یوآن (نزدیک به ۲۲۲ دلار آمریکا)، از نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخودار است و چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۲۵ قدرت پردازشی آن ‏‌را تأمین می‌کند. گوشی می ۵ ایکس به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. مهم‌ترین وجه تمایز این گوشی از سایر میان‌رده‌های بازار، ارائه می ۵ ایکس با دوربین دوگانه است؛ گوشی میان‌رده جدید شیائومی از دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک شاتر سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

البته تنها گوشی ارزان‌قیمت و میان‌رده جدید شیائومی نیست که فروش خوبی تجربه می‌کند؛ تقاضا همچنان برای گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ و فبلت میان‌رده ۲۰۱۷ این شرکت یعنی می مکس ۲ بالا است. همین موضوع باعث شده است فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی در طی سال جاری، رشد قابل‌ توجهی نسبت به گذشته داشته باشد. 

در همین رابطه، باید اشاره کرد که شرکت شیائومی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ موفق شد نزدیک به ۲۳.۲ میلیون واحد از گوشی‌های هوشمند خود را عرضه کند. فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی در سه‌ماهه‌ی دوم در مقایسه با مقطع مشابه سال ۲۰۱۶، بیشتر از ۵۸ درصد افزایش یافته است. روند فروش گوشی‌های شیائومی احتمالاً با معرفی محصولات جدید و پرچم‌داران جدید این شرکت مانند می میکس ۲ و می نوت ۳ تا پایان سال ادامه خواهد یافت. هرچند باید منتظر ماند و دید در پایان سال، این سازنده چینی چه تعداد از گوشی‌های هوشمند خود را عرضه خواهد کرد؛ البته، رقبای شیائومی در چین مانند هواوی، اوپو و ویوو نیز عملکرد خوبی دارند. 

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.