آموزش تعمیرات گوشی, تبلت, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : لنوو برای دومین سال متوالی از تبلت تاشوی خود رونمایی کرد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

کمپانی لنوو برای دومین سال متوالی، از تبلت تاشوی مفهومی خود در کنفرانس تک ورلد ۲۰۱۷، رونمایی کرد. این تبلت مجهز به یک نمایشگر قابل انعطاف است که با خم شدن از وسط، به گوشی موبایل تبدیل می‌شود.

سال گذشته، کمپانی لنوو در مراسم خود در کنفرانس تک ورلد ۲۰۱۶، توجهات زیادی جلب کرد. در آن زمان کاربر معروف یوتیوب، مگان مککارتی، گوشی همراه تاشویی را به نمایش گذاشت که آن را دور مچ دست خود بسته بود. علاوه بر این، وی از تبلتی رونمایی کرد که ابعاد آن به اندازه‌ی یک فبلت تاشده بود و به‌منظور شبیه‌سازی یک تماس تلفنی، آن را نزدیک گوش خود نگاه داشته بود.

روز گذشته، این شرکت در جریان کنفرانس تک ورلد ۲۰۱۷، برای دومین بار تبلت مفهومی خود را به معرض نمایش گذاشت. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر لمسی انعطاف‌پذیر است که اندازه‌ی آن از ۵.۵ اینچ تا ۷.۸ اینچ تغییر می‌کند. وضوح تصویر آن ۱۹۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و در قلب آن یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۰ قرار گرفته است. این تبلت همچنین مجهز به یک درگاه سیم‌کارت است و اندروید ۷ را نیز اجرا می‌کند. البته شایان ذکر است که این دستگاه‌، فعلا یک نمونه‌ی مفهومی است و به‌ احتمال بسیار زیاد، پیش از تولید و عرضه به بازار، شاهد به‌روزرسانی‌هایی در مشخصات سخت‌افزاری آن خواهیم بود.

اکنون دومین سال متوالی است که ما شاهد نمایش این دستگاه در کنفرانس تک ورلد هستیم و احتمال می‌رود تا کنفرانس بعدی در سال آینده، این تبلت آماده‌ی تولید گسترده و عرضه به بازار باشد.

در ویدئوی زیر می‌توانید، تبلت تاشوی مفهومی لنوو را تماشا کنید:

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.