ifixit, آموزش تعمیرات گوشی, تکنولوژی, سامسونگ, گلکسی نوت 7, گلکسی نوت 7 فن ادیشن, موبایل و تبلت, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : مدل بازسازی شده گلکسی نوت 7 چه تفاوتی با مدل ابتدایی دارد؟ iFixit پاسخ می دهد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

درست مانند ققنوسی که از خاکستر بر می خیزد، موبایل ناکام گلکسی نوت 7 سامسونگ هم اخیراً از خاکستر آتش هایی که برپا کرد برخاسته و در قالب مدلی بازسازی شده تحت عنوان Galaxy Note 7 Fan Edition یکبار دیگر به دست مشتریان می رسد.

سامسونگ از مدت ها پیش اعلام کرد که از قطعات نخستین گلکسی نوت 7 برای ساخت Fan Edition استفاده می کند، اما دقیقاً مشخص نبود که چه میزان تفاوت یا شباهت میان قطعات داخلی دو مدل وجود دارد.

خوشبختانه iFixit اخیراً به کالبدشکافی این فبلت از گور بازگشته پرداخته و پاسخی برای این سوال دارد. iFixit می گوید که فن ادیشن هیچ تفاوتی با مدل استاندارد نوت 7 ندارد و تنها تفاوت، به باتری دستگاه باز می گردد که 9 درصد از باتری قبلی کوچکتر بوده و 12.32 وات ساعت را نسبت به باتری ابتدایی با 13.48 وات ساعت ارائه می دهد. این باتری اگرچه از نظر ابعاد کلی تفاوت زیادی با قبل نکرده، اما اندکی کوچکتر بوده و 2.3 گرم سبک وزن تر است.

تنها تغییر دیگری که در سخت افزار گلکسی نوت 7 فن ادیشن به چشم می خورد، اصلاح الگوی آنتن است که می توان حدس زد به خاطر سازگاری با شبکه های مخابراتی کره ای بوده است؛ گمانی که با توجه به عرضه مدل ریفربیش به صورت انحصاری در کره جنوبی، منطقی به نظر می رسد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.