آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : مدل دو سیم کارت گلکسی نوت 8 در اروپا عرضه می‌شود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

اطلاعاتی از مدل دو سیم‌کارته‌ی گلکسی نوت ۸ برای بازار اروپا توسط سامسونگ فاش شد.

سامسونگ از طریق یکی از صفحات پشتیبانی خود، اطلاعاتی در مورد گلکسی نوت ۸ فاش کرد. بر اساس آنچه در این صفحه‌ نوشته شده است، گلکسی نوت ۸ در مدل دو سیم‌کارته برای بازار اروپا در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این مدل به افراد اجازه می‌دهد دو عدد سیم‌کارت را در گلکسی نوت ۸ خود قرار دهند و بدین ترتیب از دو شماره‌ موبایل و سرویس‌های آن‌ها به‌طور هم‌زمان استفاده کنند.

اگرچه گوشی‌های دو سیم‌کارته در آمریکا محبوبیت خیلی کمی‌ دارند، اما پشتیبانی از این ویژگی برای بیشتر کاربران اهمیت بالایی دارد؛ زیرا با این قابلیت می‌توان به‌طور هم‌زمان دو عدد سیم‌کارت در گوشی قرار داد. این قابلیت باعث خواهد شد برای تعویض سیم‌کارت با نمونه‌ی جدید، احتیاجی به خارج کردن سیم‌کارت از گوشی نباشد. در واقع کاربران می‌توانند از دو سیم‌کارت به‌طور هم‌زمان بهره ببرند و مثلا یکی را برای کاربردهای شخصی و دیگری را برای کسب‌وکار خود مورد استفاده قرار دهند. افزون بر این، پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم‌زمان می‌تواند به افرادی که در سفر هستند کمک کند؛ زیرا این دسته از کاربران می‌توانند از خدمات یک اپراتور اصلی و یک اپراتور بین‌المللی در یک گوشی‌ هوشمند استفاده کنند.

مدل دو سیم‌کارته‌ی گلکسی نوت ۸ ابتدا در صفحه‌ی کلاب عمومی آلمانی گلکسی مشاهده شده است.  این کلاب یک صفحه‌ی پشتیبانی در وب‌سایت مرجع سامسونگ است و در آن شماره‌ی مدل SM-N950F به چشم می‌خورد. گفته می‌شود این شناسه‌ی مدل مربوط به فبلت نوت ۸ است. نکته‌ی مهم در مورد این صفحه، این است که در ادامه‌ی شناسه‌ی مدل گوشی مورد بحث، علامت DS نیز ثبت شده و این یعنی شناسه‌ی مورد اشاره مربوط به مدل دو سیم‌کارت‌ها گلکسی نوت ۸ است.

یک جستجوی ساده در گوگل نشان می‌دهد که همین شناسه‌ی مدل در وب‌سایت کارائیبی و وب‌سایت سنگاپوری سامسونگ نیز ثبت شده است. متأسفانه در این صفحات فقط اطلاعاتی در مورد گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ارائه شده و هیچ اثری از فبلت گلکسی نوت ۸ یا جزئياتی در مورد این محصول در این صفحه دیده نمی‌شود. البته با توجه به اینکه گوشی نوت ۸ هنوز رسما معرفی نشده است، نبود اطلاعات و جزئیات رسمی و دقیق در مورد این محصول در صفحات مختلف وب‌سایت‌های سامسونگ چندان عجیب نیست.

تاکنون خبرها و شایعات زیادی از گلکسی نوت ۸ منتشر شده و حتی تصاویر پس‌زمینه‌ی این فبلت هوشمند نیز در دسترس قرار گرفته است. یکی دیگر از خبرهای مرتبط به نوت ۸، به این مورد اشاره دارد که این دستگاه از قابلیت لمس سه‌بعدی بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های ذکرشده برای این فبلت در شایعات، می‌توان به هدست‌های بی‌سیم و دوربین دوگانه‌ی پشتی اشاره کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت 8 به این صفحه مراجعه کنید.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.