آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : مشخصات فنی پیکسل 2 ایکس ال پیش از رونمایی رسمی فاش شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

‌در فاصله‌ی چند ساعت تا زمان رونمایی از پیکسل‌های جدید گوگل، مشخصات فنی مربوط به پیکسل ۲ ایکس‌ال فاش شد.

گوگل تا ساعاتی دیگر بهصورت رسمی نسل جدید گوشیهای هوشمند سری پیکسل خود را با نام پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکسال رونمایی خواهد کرد. در فاصله‌ی چند ساعت باقی تا زمان رونمایی از این گوشی‌های هوشمند، مشخصات فنی پیکسل ۲ ایکس‌ال گوگل فاش شده است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، پیکسل ۲ ایکس‌ال از وجود یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی پی‌ اولد ساخت الجی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. در لیست مشخصات فنی منتسب به پیکسل ۲ ایکس‌ال خبری از قابلیت نمایشگر همواره روشن نیست؛ ولی با توجه به اینکه نمایشگر مورد استفاده و اندروید اوریو از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، انتظار می‌رود در پیکسل ۲ ایکس‌ال شاهد این ویژگی نیز باشیم. از دیگر ویژگی‌های اضافه‌شده به پیکسل ۲ ایکس‌ال باید به بهره‌گیری از گوریلا گلس ۵ اشاره کرد.

دیگر ویژگی‌ پیکسل ۲ ایکس‌ال، پشتیبانی از دو سیم‌کارت است که البته یکی از این اسلات‌ها مربوط به eSIM خواهد بود. هرچند در اطلاعات فاش‌شده خبر از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست؛ اما به نظر می‌رسد پیکسل ۲ ایکس‌ال از سیستمی با عنوان Adaptive audio Ampiliier برخوردار است. پیکسل ۲ ایکس‌ال از سه میکروفون در کنار سیستم حذف نویز و Wi-Fi Calling نیز پشتیبانی می‌کند.

در میان اطلاعات فاش‌شده از این گوشی هوشمند خبری از دوربین اصلی پیکسل ۲ ایکس‌ال نیست؛ حال آنکه در مورد دوربین سلفی باید به استفاده از سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 اشاره کرد. البته شایعات منتشرشده در رابطه با پیکسل ۲ ایکس‌ال نشان از آن دارند که این گوشی از وجود یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال راهی بازار خواهد شد.

یکی از مواردی که در لیست اطلاعات فاش‌شده جلب نظر می‌کند، Pixel Visual Core است. شایعه‌ای که پیش از این منتشر شده بود، نشان از این داشت که گوگل برای پردازش تصاویر در گوشی خود از یک تراشه‌ی اختصاصی بهره می‌برد که مبتنی بر Qualcomm IPS توسعه یافته است.

از دیگر مشخصات فنی پیکسل ۲ ایکس‌ال باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. بدنه‌ی آلومینیومی پیکسل ۲ ایکس‌ال یک باتری ۳۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی نیز به همراه دارد. از دیگر موارد مطرح‌شده در مورد پیکسل ۲ ایکس‌ال باید به قابلیتی که Advanced X-Axis Haptic Sensor نام دارد، اشاره کرد که به احتمال زیاد همان ویژگی حساسیت لبه‌های گوشی U11 اچ‌تی‌سی است.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.