آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : معاملات میلیونی در بازار تهران بر سر آیفون 10

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

در حالی که آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس هنوز وارد بازار ایران نشده، قیمت‌های نجومی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

معمولا هر سال پس از ورود آیفون جدید به بازار کشورمان جنگ قیمتی به راه می‌افتاد و این گوشی در روزهای ابتدایی ورودش با قیمت‌های نجومی عرضه می‌شد؛ اما امسال موضوع کمی متفاوت است؛ هنوز آیفون‌های جدید در هیچ بازاری عرضه نشده، شایعات حاکی از آن است که از روز پنج‌شنبه این گوشی به بازار ایران عرضه شده و با قیمتی معادل ۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، حتی خبرگزاری‌های معتبر نیز بدون استناد به منابع بازار و صحت و سقم خبر، اقدام به انتشار اخباری در این زمینه کرده و نظر کارشناسان و مسئولان امر را جویا شده و درباره آیفونی که هم‌اکنون وجود خارجی ندارد و قیمت ۱۰ میلیونی آن اظهار نظر کرده‌اند.

به گفته‌ی بازاریان، هم‌اکنون بسیاری با انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه هم‌اکنون گوشی در بازار موجود است، قیمت‌های نجومی و کاذبی برای عرضه‌ی آن مطرح کرده‌اند که رکورد قیمتی را نسبت به سال‌های گذشته شکسته است. آیفون ۱۰ قرار است از ماه آینده با قیمت پایه‌ی هزار دلار به بازار عرضه شود، این در حالی است که هم‌اکنون عده‌ای ادعا می‌کنند که این گوشی موجود است و با قیمت‌های ۱۳ تا ۲۵ میلیون تومان آن را به دست خریدار می‌رسانند.

حتی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نیز که قرار است فردا به بازار جهانی عرضه شود، احتمالا از فردا عصر به بازار ایران وارد می‌شود که احتمالا باید منتظر قیمت‌های نجومی برای این گوشی تا عرضه‌ی رسمی آن باشیم.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.