آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : میزان فروش آیفون 7 بهتر از آیفون 8 بوده است

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

آمارها نشان از این دارند که با وجود اینکه آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس چندی پیش رونمایی شده‌اند، اما میزان فروش این گوشی‌ها از آیفون ۷ پایین‌تر است.

اپل ماه گذشته گوشی‌های جدید خود یعنی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را روانه‌ی بازار کرد؛ اما ظاهرا این دو اسمارت‌فون عملکرد خوبی از خود در بازار نشان نداده‌اند. طبق گفته‌های جان وین، از کارگزاران کمپانی KeyBanc Capital Markets، گوشی موبایل آیفون ۷ حتی اکنون هم میزان فروشش بیشتر از آیفون ۸ است و ظاهرا کاربران اپل برای ارتقا دادن گوشی خود، منتظر عرضه‌ی آیفون ۱۰ هستند.

آیفون ۷ هم‌اکنون در خرده‌فروشی‌ها با قیمت ۵۴۹ دلار در دسترس مردم است؛ این در حالی است که آیفون ۸ برچسب قیمت ۶۹۹ دلاری دارد. این گوشی‌ها از لحاظ ظاهر و خصوصا از لحاظ مشخصات تا حد زیادی به هم شباهت دارند و آیفون ۸ تنها برخی پیشرفت‌های جزئی مثل شارژ بی‌سیم و بهره‌بردن از تراشه‌‌ی سریع‌تر به خود دیده است. 

مقاله‌های مرتبط:

وین گفته است که بازخوردهای به‌دست‌آمده از فروشگاه‌ها حاکی از آن هستند که مشتریان ترجیح می‌دهند برای آپگرید کردن گوشی خود، منتظر عرضه‌ی آیفون ۱۰ بمانند؛ برخی از مشتریان برای خرید آیفون ۱۰ مصمم هستند و برخی دیگر منتظرند نتایج مقایسه‌ی این اسمارت‌فون با آیفون ۸ منتشر شود تا بتوانند بهتر در مورد خرید یکی از این دو گوشی تصمیم بگیرند. دلیل دیگری نیز برای کمبود علاقه‌ی مردم به آیفون ۸ وجود دارد؛ خرده‌فروشی‌ها در زمینه‌ی تبلیغات برای گوشی‌های اپل کم‌کاری کرده‌اند. فروشندگان همچنان به تبلیغ ادامه می‌دهند؛ اما آن‌ها در مقایسه با زمان عرضه‌ی آیفون ۷ در سال پیش، بسیار کم‌کار بوده‌اند.

باید منتظر ماند و دید که آیا آیفون ۱۰ با برچسب قیمت ۹۹۹ دلاری می‌تواند رکورد فروش آیفون ۷ را بشکند یا خیر. گوشی هوشمند مورد انتظار اپل در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود و در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.