آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس با نمایشگر دوم در پشت گوشی رونمایی شدند

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

میزو دو گوشی پرو ۷ و پرو ۷ پلاس را با بهره‌گیری از دوربین دوگانه و صفحه‌ی نمایش دوم در پشت گوشی برای نمایش اعلانیه‌ها رونمایی کرد.

پس از آنکه در هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار اطلاعات و شایعاتی در رابطه با دو گوشی میزو ۷ و پرو ۷ پلاس از کمپانی چینی بودیم، دقایقی پیش این دو گوشی هوشمند رونمایی شدند. میزو ۷ پرو و میزو پرو ۷ پلاس از وجود بدنه‌ای فلزی بهره می‌برند. میزو در طراحی گوشی‌های هوشمند جدید خود از کمپانی‌ Frog که در زمینه‌ی طراحی شهرتی جهانی دارد، همکاری کرده است. هر دو نسخه از پرچمدار جدید میزو از وجود صفحه‌ی نمایش دوم در پشت گوشی بهره می‌برند. این صفحه‌ی نمایش رنگی حساس به لمس بوده و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از نمایشگر دوم کاربران می‌توانند به بررسی اعلانیه‌های خود پرداخته یا در لیست موسیقی در حال پخش به کنکاش بپردازند. حتی می‌توان نمونه‌ی کوچک شده‌ای از نمایشگر اصلی را در این صفحه‌ی نمایش دوم نیز مشاهده کرد.

یکی از بهترین کاربردهای این نمایشگر کوچک که در پشت گوشی تعبیه شده، امکان مشاهده‌ی منظره‌ی عکاسی دوربین اصلی است. در واقع اگر بخواهید با استفاده از دوربین اصلی گوشی که در پشت قرار گرفته، عکس سلفی بگیرید، نمایشگر دوم به کمک شما آمده و در کادربندی و ثبت یک تصویر خوب به شما کمک خواهد کرد. دوربین دوگانه هر دو نسخه از وجود دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند، ضمن اینکه دوربین سلفی نیز دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی است.

با وجود شباهت ظاهری، از نظر مشخصات فنی، میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس چندان شبیه به هم نیستند، حال آنکه صفحه‌ی نمایش میزو پرو ۷ سایزی ۵.۲ اینچی داشته و برادر بزرگ‌تر از نمایشگری با سایز ۵.۷ اینچ بهره می‌برد. رزولوشن نمایشگر میزو پرو ۷ فول اچ‌دی است، حال آنکه نمایشگر میزو پرو ۷ پلاس qHD انتخاب شده است. میزو پرو ۷ از وجود تراشه‌ی هلیو P25 مدیاتک با پشتیبانی از پردازش‌های ۶۴ بیتی بهره می‌برند. این تراشه دارای هشت هسته‌ی پردازشی است. میزو پرو ۷ پلاس نیز از وجود تراشه‌ی هلیو ایکس ۳۰ بهره می‌برد که یک تراشه ۱۰ هسته‌ای است.

هر دو نسخه از وجود لیکد فیزیکی در پنل جلویی بهره می‌برند. میزو این کلید را mBack نام داده است. این کلید علاوه بر انجام وظیفه به عنوان کلید هوم، در حالت لمس القایی نیز به عنوان کلید برگشت عمل می‌کند. ضمنا سنسور اثر انگشت نیز روی آن قرار گرفته است. از دیگر مشخصات فنی این میزو پرو ۷ باید به پشتیبانی از دو سیم کارت، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. میزو پرو ۷ پلاس نیز از وجود حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. باتری میزو پرو ۷ ظرفیتی ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، حال آنکه میزو پرو ۷ پلاس از وجود یک باتری با ظرفیت ۳٫۵۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. هر دو نسخه از فناوری mCharge 4.0 برای شارژ پشتیبانی می‌کنند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.