آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : مینگ‌چی کو: گلکسی اس 9 از دوربین دوگانه بهره خواهد برد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

بنا به اعلام تحلیل‌گر معروف KGI، گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ سامسونگ از دوربین دوگانه بهره خواهد برد.

ماه پیش، یکی از تحلیل‌گران هانا فایننشال اینوستمنت به نام کیم روک-هو گفته که وی انتظار دارد گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ سامسونگ به یک دوربین دوگانه‌ی پشتی مجهز شود. تحلیل‌گر دیگری به نام پارک هیونگ-وو از شرکت شینهان اینوستمنت، پیش‌بینی کرده که در پنل پشتی گوشی گلکسی اس ۹ و همچنین گلکسی نوت ۹ سامسونگ شاهد سیستم دوربین دوگانه خواهیم بود. با تمام احترامی که برای این دو تحلیل‌گر قائل هستیم، اما پیش‌بینی‌های آن‌ها در مقایسه با پیش‌بینی‌هایی که توسط تحلیل‌گر معروف KGI Securites، مینگ‌چی کو انجام می‌شوند، در بین اهالی فناوری سراسر دنیا، هیجان چندانی ایجاد نمی‌کند. شایان ذکر است که مینگ‌چی کو در فاش کردن جزئیات محصولات فناوری معرفی نشده، سابقه‌ی بسیار خوبی در کارنامه‌ی خود دارد.

گلکسی نوت ۹، احتمالا اولین گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت اپتیکال سامسونگ خواهد بود.

اگرچه کو را بیشتر به فاش کردن خبرهای مرتبط به شرکت اپل می‌شناسیم، اما این تحلیل‌گر اخیرا در مورد شرکت سامسونگ نیز سخنانی را مطرح کرده است. این تحلیل‌گر امروز اعلام کرده که گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ سامسونگ به دوربین دوگانه‌ی پشتی مجهز خواهد بود. البته با توجه به اینکه سامسونگ در تولید جدیدترین نسل پرچمدار سری نوت خود از دوربین دوگانه بهره گرفته، این پیش‌بینی که گلکسی اس ۹ این کمپانی هم به چنین قابلیتی مجهز خواهد شد، چندان دور از انتظار به‌نظر نمی‌رسد؛ اما در هرحال آنچه مینگ‌چی کو اعلام کرده، باعث می‌شود پیش‌بینی مطرح شده، رنگ واقعی بیشتری به خود بگیرد.

مقاله‌های مرتبط:

یکی دیگر از موضوعاتی که اوایل ماه جاری در مورد گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ مطرح شده، به سنسور اثر انگشت این دو محصول مرتبط است. کو گفته که سنسور اثر انگشت گلکسی اس ۹ تا سال ۲۰۱۹ همچنان وضعیت فعلی محصولات این سری را حفظ خواهد کرد؛ این یعنی سنسور مورد بحث در مدل ۲۰۱۹ گوشی هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس این کمپانی، همچنان در بدنه‌ی پشتی تعبیه خواهد شد. کو البته اعلام کرده که گلکسی نوت ۹، اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت اپتیکال ساخت سامسونگ خواهد بود. بدین ترتیب احتمالا در گلکسی نوت ۹، شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر این محصول خواهیم بود. در یادداشتی که KGI در روز جاری برای مشتریان خود منتشر کرده، گفته شده که سامسونگ در حال کار با شرکت‌های صنایع نیمه‌هادی های‌مکس و ایجس است تا بتواند سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مورد نظرش را برای استفاده در فبلت گلکسی نوت ۹ تولید کند. در یادداشت KGI همچنین اشاره شده که انتظار می‌رود سامسونگ در سال ۲۰۱۷ تعداد ۱۲ تا ۱۴ میلیون واحد گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ به فروش برساند.

نظر شما در این مورد چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.