HTC, Touch Pal, آموزش تعمیرات گوشی, تبلیغات درون برنامه ای, کیبورد مجازی, موبایل و تبلت, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : نارضایتی کاربران بعضی از موبایل های HTC از تبلیغات کیبورد لمسی پیش فرض

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

تبلیغات درون برنامه ای یکی از روش های کسب درآمد توسعه دهندگان است که البته در برخی موارد می تواند برای کاربران آزار دهنده باشد. اما به نظر می رسد صاحبان موبایل های HTC دردسر بزرگتری دارند چرا که بر اساس گزارشات کاربران، اخیراً صفحه کلید مجازی موجود در محصولات شرکت تایوانی نیز به طور خودکار تبلیغات پخش می کند.

البته مشکل مذکور به دلیل استفاده از کیبورد «Touch Pal» به صورت پیش فرض در تلفن هایی مانند «HTC 10» به وجود آمده و شرکت سازنده نیز روی آپدیت های کیبورد مورد اشاره کنترلی ندارد.

گفتنی است تبلیغات کیبورد موبایل های HTC با به روزرسانی های اخیر Touch Pal ظاهر شده و اعتراضات شدید کاربران را در پی داشته است. به همین دلیل کمپانی از مشتریان خود خواسته تا زمان حل مسئله، آپدیت های کیبورد مذکور را به صورت دستی حذف کنند.

کاربران می توانند به صورت دستی آپدیت های کیبورد را حذف کنند

از سوی دیگر مدیر روابط عمومی کمپانی HTC نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «به دلیل بروز برخی اشتباهات، بعضی از مشتریان HTC وجود تبلیغات در کیبورد موبایل های خود را گزارش کرده اند که مطمئناً در تضاد با سیاست های شرکت در زمینه تجربه کاربری است؛ ما نیز با تمام توان در حال کار بر روی حل مشکل و رفع تبلیغات هستیم.»

به هر حال تبلیغات درون برنامه ای به خودی خود غیر قابل تحمل بوده و HTC نیز با آگاهی از این امر، خیلی زود مشکل به وجود آمده را برطرف نموده، و احتمالاً در استفاده از کیبوردهای شخص ثالث برای موبایل های خود تجدید نظر خواهد کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.