آموزش تعمیرات گوشی, اخبار اپلیکیشن‌ها, بیکسبی, تکنولوژی, دستیار هوشمند سامسونگ, سامسونگ, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : نسخه انگلیسی زبان دستیار هوشمند بیکسبی رسما در آمریکا منتشر شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

سامسونگ از آخرین موبایل پرچمدار خود گلکسی S8 و دستیار هوشمند ویژه آن به نام بیکسبی در ماه مارس سال جاری رونمایی کرد. اما از آن موقع تا کنون بیکسبی تنها می توانست که به زبان کره ای صحبت کند و تا امروز به خاطر کمبود منابع کافی از زبان انگلیسی بی بهره مانده بود. البته سامسونگ ماه گذشته پیش نمایشی از بیکسبی انگلیسی زبان را برای کاربران آمریکایی منتشر کرد، با این حال در نسخه مذکور تمام قابلیت های دستیار هوشمند را ارائه نکرده بود.

اما بالاخره امروز موعد انتشار نسخه انگلیسی زبان و کامل دستیار بیکسبی فرا رسیده و کاربران آمریکایی و کره ای می توانند همین حالا به آن دسترسی داشته باشند. به منظور استفاده از نسخه انگلیسی زبان بیکسبی لازم است که در ابتدا آخرین آپدیت نرم افزاری آن را دریافت کنید.

یکی از خصوصیات خوب بیکسبی جابجایی سریع میان فرمان های صوتی، لمسی و متنی است

پس از این کار، کافیست دکمه اختصاصی بیکسبی در گلکسی S8 و S8 پلاس را فشار دهید و با گفتن “Hi Bixby” شاهد آغاز به کار این دستیار هوشمند باشید. بیکسبی قرار نیست که فقط ابزاری برای اجرای دستورات ساده شما باشد. سامسونگ این دستیار هوشمند را طوری طراحی کرده که می تواند رفتار شما و اولویت هایتان را متوجه شده و به مرور زمان آن ها را فرا بگیرد.

یکی از خصوصیات خوب بیکسبی که سامسونگ به میزان زیادی روی آن مانور داده، جابجایی بسیار ساده و سریع میان فرمان های صوتی، لمسی و متنی است که کمپانی کره ای آن را برگ برنده این دستیار هوشمند نسبت به دیگر دستیارهای رقیب قلمداد می کند.

بیکسبی با اپلیکیشن های پیش فرض سامسونگ نیز تعامل عمیقی داشته و از پس انجام دستورات بین اپلیکیشنی هم بر می آید. همچنین تعامل با اپلیکیشن های شخص ثالث از طریق Bixby Labs نیز یکی از برنامه هایی است که سامسونگ برای تقویت ارتباط میان بیکسبی و اپلیکیشن ها در نظر گرفته است. خصوصیت ویژه بیکسبی این است که با «شناخت» یک اپلیکیشن نه فقط با قابلیت های اصلی، بلکه می تواند با امکانات متنوع و جنبه های مختلف آن هم تعامل برقرار کند.

اگر چه بیکسبی توسط دیوایس های گلکسی A7 (مدل 2017) و گلکسی نوت Fan Edition هم پشتیبانی می شود، اما در حال حاضر فقط دو موبایل S8 و S8 پلاس می توانند از مزایای نسخه انگلیسی زبان این دستیار هوشمند بهره مند شوند.

در انتها لازم است بدانید که سامسونگ در کنار اعلام خبر انتشار بیکسبی برای کاربران آمریکایی اعلام کرده که دستیار هوشمندش به زودی زبان های بیشتری را یاد می گیرد و در آینده برای دیوایس های بیشتری منتشر خواهد شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.