آموزش تعمیرات گوشی, اپل, تکنولوژی, سودده ترین برندها, فورچن, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : نشریه Fortune، اپل را سودده ترین کمپانی جهان نامید

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

به لطف موبایل های آیفون، اپل مدتی طولانی است که به عنوان ارزشمندترین کمپانی جهان انتخاب می شود. بنابر ارزش بازار اپل (یعنی تقسیم قیمت سهام بر میزان سهام فروخته شده) این کمپانی ارزشی بیشتر از 784.5 میلیارد دلار دارد. اپل طی سال مالی گذشته، به درآمدی 215 میلیارد دلاری رسید که و از لحاظ درآمد، به نهمین کمپانی برتر جهان تبدیل شد. گفتنی است که در سه ماهه دوم سال مالی 2017، آیفون 63 درصد از درآمد اپل را به خود اختصاص داد که بر میزان اهمیت این محصول در موفقیت کمپانی صحه می گذارد.

اما تمام این ارقام به چه دردی می خورند اگر کمپانی سودده نباشد؟ قطعاً این مسئله ای نیست که اپل نسبت به آن نگران باشد. این کمپانی طی سال مالی گذشته، به سودی 45.7 میلیارد دلاری رسید و بنابر لیست تازه نشریه Futrune، حالا سودده ترین کمپانی جهان است.

بانک صنعت و تجارت چین با سود 41.9 میلیارد دلاری، در رده دوم پس از اپل قرار گرفته و سه بانک چینی دیگر هم در رده های سوم الی پنجم به چشم می خورند. این لیست با حضور شرکت های J.P Morgan (با 24.7 میلیارد دلار سود)، Berkshire Hathaway (با 24.1 میلیارد دلار سود) و Wells Fargo (با 21.9 میلیارد دلار سود) ادامه می دهد. بعد از اپل، نخستین شرکتی های تکنولوژی که راه خود را به لیست فورچن باز کرده اند، گوگل و سامسونگ در جایگاه نهم و دهم هستند که به ترتیب به سود 19.5 و 19.3 میلیارد دلاری دست یافته اند.

اگرچه بعید می دانیم که تیم کوک، مدیرعامل اپل سخنی در این باره به میان آورد، اما احتمال می رود که وی به دنبال تبدیل کردن اپل به نخستین شرکتی باشد که ارزش معادل یک تریلیون دلار در بازار دارد. اپل برای دستیابی به این رقم جادویی، باید با رشد 28 درصدی، قیمت هر سهم خود را از 150 دلار فعلی به 192 دلار برساند. آیفون 8 که به مناسبت ده سالگی آیفون توسعه می یابد، شاید ساکنین کوپرتینو را در رسیدن به این مهم یاری کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.