IFA, آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : نگاه نزدیک اختصاصی زومیت به آنر مجیک هواوی

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

سال گذشته هواوی نسل جدید گوشی‌ هوشمند خود از سری آنر را با نام مجیک رونمایی کرد که در ایفا ۲۰۱۷ شانس نگاه نزدیک به این گوشی هوشمند را داشتیم.

اواخر سال گذشته‌ی میلادی بود که هواوی نسل جدید گوشی هوشمند خود از سری آنر را با نام آنر مجیک رونمایی کرد. این گوشی‌ هوشمند با برخورداری از یک ظاهر زیبا، فقط در بازار چین عرضه شده است.

هواوی سعی کرده است در آنر مجیک با استفاده از لبه‌های خمیده در پشت و جلوی گوشی با بهره‌گیری از شیشه‌ی 3D، ظاهر بسیار خوبی به گوشی‌ هوشمندش ببخشد. همانطور که در تصاویر منتشرشده از این گوشی هوشمند دیده بودیم، آنر مجیک از نزدیک نیز یک گوشی‌ هوشمند بسیار زیبا است. با وجود اینکه آنر مجیک در مقایسه با پرچم‌داران جدید عرضه‌شده به بازار دارای حاشیه بیشتری است، اما طراحی زیبای آن باعث شده این موضوع کمتر به چشم بیاید و در نتیجه آنر مجیک یک گوشی هوشمند زیبا به نظر برسد. این گوشی در هر یک از لبه‌های خود دارای خمیدگی است که در مجموع تعداد خمیدگی آن در پنل پشت و جلو به عدد ۸ می‌رسد. این خمیدگی باعث شده است شیشه‌ی 3D به‌کاررفته در پنل پشت و جلو با آلومینیوم میانی ترکیب چشم‌نوازی ایجاد کند.

آنر مجیک هواوی

کیفیت ساخت این گوشی نیز بسیار خوب است. در نگاه اول زیبایی این گوشی نظر هر ببیننده‌ای را جلب می‌کند و زمانی که گوشی را در دست می‌گیریم، کیفیت ساخت بالای آن در کنار خمیدگی شیشه در لبه‌ها نیز حس خوبی به کاربر القا می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های آنر مجیک علاوه بر زیبایی، این است که از وجود یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد گوشی بهره می‌برد. هواوی علاقه‌ی زیادی به هوش مصنوعی دارد و روز گذشته نیز در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۷، طی مراسمی اختصاصی تراشه‌ی کرین ۹۷۰ توسط هواوی رونمایی شد که اصلی‌ترین ویژگی آن برخورداری از یک واحد پردازشی مبتنی بر شبکه‌های عصبی با قدرت ۱.۹ ترافلاپس است. هوش مصنوعی توسعه‌یافته برای آنر مجیک با بهره‌گیری از سنسور‌های تعبیه‌شده روی این گوشی هوشمند قادر است استفاده از آن را بیش از پیش تسهیل کند. فرایند کار اینگونه است که برای مثال تا زمانی که مالک اصلی گوشی آن را در دست نگیرد، اعلان‌ها برای وی به نمایش گذاشته نمی‌شود. آنر مجیک با بهره‌گیری از سنسور اثر انگشت که روی کلید هوم تعبیه‌ شده است در کنار سنسور مادون قرمز دوربین سلفی، کاربر را شناسایی می‌کند و پس از مطمئن شدن از اینکه فردی که گوشی را در دست گرفته همان مالک اصلی است، اطلاعاتی نظیر اعلان‌ها را برای وی نمایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جالب آنر مجیک این است که با در دست گرفتن این گوشی، در صورتی که وارد یک محیط تاریک شویم، هوش مصنوعی موقعیت مورد نظر را از طریق سنسور‌ها درک می‌کند و آیکون مربوط به چراغ قوه را برای کاربر نمایش می‌دهد.

آنر مجیک هواوی

یکی دیگر از تجربیات جدید کار با آنر مجیک، ترکیب هر سه کلید نوار پایینی اندروید با کلید فیزیکی هوم است. هواوی برای اینکه ظاهر آنر مجیک را زیباتر کند، کلید‌های نوار پایینی اندروید را که معمولا به‌صورت کلید‌های القایی در حاشیه‌ی پایینی گوشی قرار می‌گیرند با کلید هوم ترکیب کرده است. می‌توان با یک بار فشردن این کلید، همان کاربرد کلید هوم را انتظار داشت و با دو بار فشردن آن، آخرین اپلیکیشن‌های در حال اجرا نمایش داده می‌شود و کشیدن انگشت روی این کلید قابلیت برگشت را فعال می‌کند. ضمنا باید به این موضوع اشاره کنیم که کلید هوم میزبان سنسور اثر انگشت نیز هست. شاید در ابتدا چنین ترکیبی برای استفاده از یک گوشی اندروید غریب به نظر برسد؛ اما به‌طور حتم استمرار در استفاده باعث عادت کردن به چنین ترکیبی می‌شود.

آنر مجیک هواوی

مشخصات فنی، آنر مجیک را در بین گزینه‌های خوب بازار قرار داده است. هرچند این گوشی را نمی‌توان یک محصول رده‌بالا خواند، اما به واسطه‌ی ظاهر زیبا و مشخصات سخت‌افزاری خوب، آنر مجیک یک گوشی مناسب و زیبا است. از جمله‌ی مشخصات فنی آنر مجیک باید به نمایشگر امولد ۵.۰۹ اینچی این گوشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل اشاره کرد. هواوی در قلب آنر مجیک تراشه‌ی اختصاصی کرین ۹۵۰ خود را قرار داده و آن را با یک ماژول حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی ترکیب کرده است. برخلاف گوشی‌های پرچم‌دار هواوی و با وجود به‌کارگیری دوربین دوگانه در پنل پشتی، خبری از برند لایکا در پشت نیست. این گوشی هوشمند ۱۴۵ گرمی از وجود یک باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌توان ۹۰ درصد آن را در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ کرد.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.