IFA, آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, نگاه نزدیک, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : نگاه نزدیک ویدئویی زومیت به موتو ایکس 4

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

گوشی‌های معرفی‌شده در نمایشگاه ایفای امسال محدود به پرچم‌داران سونی و ال‌جی نبودند و در این بین چند گوشی میان‌رده از جمله موتو ایکس ۴ نیز رونمایی شدند.

معمولا معرفی گوشی‌های پرچم‌دار با هیاهو و خبرهای فراوانی همراه است؛ اما داستان برای گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده کمی تفاوت دارد. در کنار معرفی پرچم‌دارانی همچون ال‌جی وی ۳۰ و اکسپریا ایکس زد وان در ایفا ۲۰۱۷، شاهد معرفی گوشی‌های میان‌رده‌‌ی جدید مانند موتو ایکس ۴ بودیم. بدنه‌ی شیشه‌ای موتو ایکس ۴ با گوریلا گلس پوشانده شده و به‌خوبی به فریم آلومینیومی متصل شده است. این گوشی به‌عنوان یک میان‌رده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. 

دوربین دوگانه‌ی ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، ترکیب دوربین‌های این گوشی خوش‌ساخت را کامل می‌کنند. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه با یک شارژر ۱۵ واتی تغذیه‌ می‌شود و به ادعای موتورولا با ۱۵ دقیقه شارژ آن، انرژی لازم برای ۶ ساعت کار با گوشی فراهم خواهد شد. این گوشی ۴۰۰ دلاری از ماه میلادی جاری وارد بازار اروپا خواهد شد؛ با این حال کاربران نقاط دیگر جهان باید تا اواخر پاییز برای خرید این دستگاه صبر کنند. در ادامه با نگاه نزدیک ویدئویی زومیت به این محصول جذاب، همراه ما باشید:

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.