آموزش تعمیرات گوشی, فناوری ایران, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : هواوی؛ سومین تولیدکننده‌ بزرگ گوشی‌ هوشمند در جهان

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

هواوی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های گوشی‌ هوشمند در جهان است که البته سهم قابل توجهی از بازار ایران را نیز در اختیار دارد.

مدیران هواوی طی نشستی خبری در شهر دبی، آماری از موفقیت‌های این شرکت در بازارهای جهانی طی چند سال گذشته ارائه دادند. هواوی که طی چند سال اخیر شتاب بیشتری در فتح بازارهای مختلف گرفته، اکنون با تصاحب ۱۱.۳ درصد بازار جهانی، سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌ هوشمند در جهان است و سالانه ۲۰ درصد افزایش فروش در این حوزه از محصولات خود تجربه می‌کند. هواوی در بازه‌ی زمانی سال گذشته ۹.۳ درصد از بازار گوشی‌ هوشمند را در اختیار داشت. این در حالی است که به گفته‌ی مسئولان این شرکت، فعالیت‌های گسترده‌ی هواوی طی سال‌های گذشته منجر به افزایش ۳۵ درصدی درآمد آن‌ها شده است. هواوی هم‌چنین در برخی از کشور‌های اروپایی مانند ایتالیا، با پشت سر گذاشتن اپل، دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌ هوشمند لقب گرفته است. 

میت 9

هواوی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در بخش محصولات پریمیوم و پرچم‌دار کرده است. این موضوع باعث شده است سهم این شرکت مطرح چینی در بازار گوشی‌های هوشمندی که قیمتی بالاتر از ۵۰۰ دلار دارند، با افزایش ۱۴۰ درصدی از ۵.۸ درصد در سال گذشته به ۱۴ درصد برسد.

هواوی همچنین در راستای افزایش فعالیت خود، در نظر دارد فروشگاه‌هایی با کیفیت و طراحی متفاوت در مناطق مختلف جهان بازگشایی کند که کاربران بتوانند تمامی محصولات این شرکت را تجربه کنند. اولین فروشگاه هواوی در این زمینه به‌زودی و در دبی‌مال افتتاح خواهد شد. البته طبق اعلام مدیران بخش خاورمیانه‌ی هواوی، این شرکت هنوز برنامه‌ای برای بازگشایی این دسته از فروشگاه‌ها در ایران ندارد.

اما هواوی در بازار ایران نیز برندی شناخته‌شده است و به‌واسطه‌ی عرضه‌ی محصولاتی با ارزش خرید بالا و افزایش کیفیت آن‌ها طی سال‌های گذشته، موفق به کسب سهم قابل توجهی از بازار شده است. طبق آخرین گزارش موجود، برند هواوی تولیدکننده‌ بیش از ۱۵ درصد گوشی‌های هوشمند کشور است که مدیران این شرکت امیدوار هستند این آمار طی سال‌های آینده روند افزایشی خود را ادامه دهد. از جنبه‌ی میزان حجم عرضه‌ی محصولات نیز ایران دومین بازار بزرگ هواوی در منطقه، پس از عربستان سعودی است.

huawei

گسترش فعالیت‌های هواوی در بازار‌های مختلف جهان باعث شده است این شرکت صعود قابل توجهی در ارزش برند و کسب و کار خود تجربه کند. در حال حاضر هواوی ارزشی برابر با ۷۵.۱ میلیارد دلار دارد. بخش شبکه‌ی هواوی با ۴۲.۵ میلیارد دلار باارزش‌ترین شاخه‌ی این شرکت به شمار می‌رود. این در حالی است که بخش محصولات کاربران عادی و محصولات سازمانی هواوی با ۲۶.۳ و ۵.۹ میلیارد دلار، دیگر بخش‌های بزرگ و باارزش این شرکت به شمار می‌روند.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.