آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : هواوی گوشی تاشو عرضه می‌کند

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

‘گزارش‌ها حاکی هستند که هواوی گوشی تاشویی ساخته است؛ اما ظاهرا این دستگاه برای ارائه به بازار نیاز به بهبودهایی دارد.

شرکت هواوی که اخیرا گوشی‌های سری میت ۱۰ را معرفی کرد، برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای سال‌های آینده دارد. بر اساس گزارش Cnet، این شرکت چینی در حال کار روی گوشی تاشویی است که احتمال معرفی آن در سال ۲۰۱۸ وجود دارد؛ شاید این معرفی هم‌زمان با رونمایی سامسونگ از گوشی تاشوی خود با عنوان گلکسی X که شایعات زیادی درباره‌اش منتشر شده است، صورت گیرد.

ریچارد یو، مدیر اجرایی هواوی، در مصاحبه با Cnet تأیید کرد که نمونه‌ای از این دستگاه تاشو ساخته‌اند و اکنون این نمونه کار می‌کند؛ اما به بهبودهایی در زمینه‌ی طراحی مکانیکی نیاز دارد؛ به علاوه فناوری نمایشگر مورد استفاده باید از لحاظ میزان انحنا و فناوری مورد استفاده ارتقاء داده شود تا آماده‌ی ارائه به بازار شود.

کمپانی چینی زدتی‌ای نیز چندی پیش گوشی هوشمندی با نام Axon M معرفی کرد که قرار است از طریق شرکت AT&T در ماه‌های آتی عرضه شود. مشکلی که اکسون ام دارد این است که هنگام قرارگیری دو صفحه نمایش در کنار هم برای تشکیل یک نمایشگر ۶.۷۵ اینچی، فضای خالی قابل‌ توجهی میان آن دو پدید می‌آید.

مقاله‌های مرتبط:

گوشی تاشوی سامسونگ با نمایشگر کاملا یکپارچه، این فضای خالی را نخواهد داشت. هواوی نیز امیدوار است که دستگاهش این فضای خالی را نداشته باشد.

به گفته‌ی ریچارد یو، گوشی تاشوی این شرکت، دو صفحه نمایش دارد که در بین آن‌ها فاصله‌ی اندکی وجود دارد. یو می‌گوید: «این خوب نیست و ما باید از شر آن فضای خالی خلاص شویم.» اکنون جزئیات دیگری در خصوص اولین گوشی تاشوی هواوی در دست نیست؛ اما اگر این شرکت موفق شود بر مشکلات حاضر فائق بیاید، این دستگاه می‌تواند در آینده‌ی نزدیک به‌خوبی یکه‌تاز عرصه‌ی نوآوری در گوشی‌های هوشمند باشد.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.