آموزش تعمیرات گوشی, گجت, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : وال‌مارت تصویر پیکسل 2 ایکس‌ ال و گوگل هوم مینی را فاش کرد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

یک‌بار دیگر تصاویر مربوط به گوشی پیکسل 2 ایکس‌ال و گوگل هوم مینی پیش از مراسم امشب گوگل فاش شد.

مطابق انتظار، گوگل امشب طی رویداد رسمی از گوشی‌های پیکسل، پیکسل‌بوک و دو اسپیکر هوشمند گوگل هوم رونمایی خواهد کرد. درحالی‌که بسیاری از کاربران و کارشناسان بی‌صبرانه منتظر مراسم فردا شب غول دنیای فناوری هستند، تصاویر مختلفی از برخی دستگاه‌های گوگل فاش شده است که فردا معرفی خواهند شد.

ایوان بلس، افشاگر مشهور دنیای فناوری تصاویر واقعی از پیکسل 2 ایکس‌ال گوگل را منتشر کرد. اما این افشاگری‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود و وال‌مارت به‌اشتباه یک‌بار دیگر تصاویر مربوط به پیکسل ایکس‌ال و گوگل هوم مینی را فاش کرد.

در واقع وال‌مارت صفحه‌ی مربوط به پیش‌خرید گوگل هوم مینی را پیش از مراسم امشب منتشر کرده و ظاهرا خیلی عجله داشته است. با اینکه این صفحه خیلی زود از دسترس خارج شد؛ ولی افرادی سریع‌تر از وال‌مارت عمل کرده‌ و تصاویر مورد نیاز را ذخیره‌ کرده‌اند.

گفته می‌شود اسپیکرهای گوگل هوم مینی به گوگل اسیستنت مجهز شده‌اند و امکان اجرای تمامی عملکردها مشابه گوگل هوم استاندارد را دارند. وزن این اسپیکرهای هوشمند کمتر از ۵۰۰ گرم است و در رنگ‌های زغالی، سفید نقره‌ای و ارغوانی به فروش خواهند رسید.

قیمت پیش‌خرید اسپیکرهای جدید گوگل ۴۹ دلار است و از امروز امکان پیش‌سفارش آن‌ها وجود دارد. عرضه‌ی این اسپیکرها از روز ۲۷ مهر آغاز خواهد شد.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.