آموزش تعمیرات گوشی, اسنپدراگون 836, پیکسل ۲, تکنولوژی, گوگل پیکسل 2, موبایل و تبلت, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : پیکسل ۲، اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۳۶؟ [به روز رسانی]

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

منابع چینی خبر می‌دهند که پیکسل ۲، موبایلی که گوگل آن را تا چند ماه دیگر معرفی می‌کند، اولین تلفن هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۳۶ خواهد بود.

هرچند هنوز مشخصات دقیقی ارائه نشده، اما به نظر می‌رسد که اسنپدراگون ۸۳۶، نمونه‌ای بهینه شده از اسنپدراگون ۸۳۵ است و نباید انتظار تغییرات چندان بزرگی را در آن داشت. کوالکام به عنوان سازنده چیپست‌های اسنپدراگون، سال گذشته هم با چیپست ۸۲۰ خود همین کار را انجام داد و پس از مدت کوتاهی، اسنپدراگون ۸۲۱ را عرضه کرد که قدرت بالاتری نسبت به نمونه قبلی داشت، اما در عمل ساختار شکن نبود و از همان معماریِ خوشه‌ها بهره می‌برد.

اگر به ساختار ارائه چیپست های کوالکام توجه کنید، می بینید که این شرکت در سال گذشته و حالا برای دومین بار، در ابتدای سال چیپستی پرچمدار را معرفی می‌کند و سپس در ابتدای نیمه دوم سال میلادی، نسخه ارتقا یافته اش را به بازار عرضه می‌کند تا همواره پرچمدارهایی که در سراسر یک سال میلادی به بازار می آیند، از جدیدترین سخت افزارها استفاده کنند.

پیش از این گمانه زنی شده بود که گلکسی نوت ۸، یکی از اولین موبایل های مجهز به اسنپدراگکون ۸۳۶ باشد. جدا از نوت 8، شیائومی نوت 3 و Mi Mix 2 هم قابلیت بهره گیری از چیپست مورد اشاره را دارند.

 

به روز رسانی: امروز فاش کننده معروفی که با نام کاربری @OnLeaks در فضای مجازی شناخته می شود تصویر و رندر ویدیویی جدیدی از موبایل های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکسل ال منتشر کرد که براساس اطلاعات به دست آمده از این دو موبایل طراحی شده اند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.