آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : گلکسی اس 9 اولین گوشی مبتنی بر اسنپدراگون 845 خواهد بود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

به نظر می‌رسد سامسونگ طبق قراردادی با کوالکام همچون سال گذشته اولین کاربر اسنپدراگون ۸۴۵ بوده و گلکسی اس ۹ اولین گوشی مبتنی بر این تراشه در بازار خواهد بود.

براساس آخرین گزارش‌ها به نظر می‌رسد قرار است سامسونگ همچون سال گذشته اولین مصرف‌کننده‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام باشد. طبق آخرین اخبار، کره‌ای‌ها قرارداد مشابهی را با کوالکام به امضا رسانده‌اند که براساس آن تولید اسنپدراگون ۸۴۵ را بر عهده داشته و در ازای قبول این مسئولیت ابتدا گوشی‌های هوشمند خود را مبتنی بر این تراشه راهی بازار خواهند کرد. سال گذشته کوالکام وظیفه‌ی تولید تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ را به سامسونگ سپرده بود و سامسونگ با تولید این تراشه اولین ماژول‌های تولید شده را در گوشی‌های هوشمندش استفاده کرد و سپس این تراشه را در اختیار سایر تولیدکنندگانی قرار داد تا گوشی‌های هوشمندشان را مبتنی بر این تراشه راهی بازار کنند.

در صورت صحت اخبار منتشر شده، انتظار می‌رود گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ نیز جزو اولین گوشی‌های هوشمندی باشد که با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ راهی بازار خواهند شد.

هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و همچنین ویژگی‌های آن در دست نیست، حال آنکه انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند باشیم. با توجه به همزمان بودن رونمایی پرچمداران سامسونگ و ال‌جی، به نظر می‌رسد در صورت تکرار اتفاق سال گذشته، باز هم شاهد این مضوع خواهیم بود که ال‌جی پرچمدار بعدی خود را مبتنی بر تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ راهی بازار کند.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس همچون هر سال در ابتدای سال میلادی رونمایی خواهند شد و براساس شایعات منتشر شده شاید پرچمداران جدید سامسونگ امسال یک ماه زودتر از موعد همیشگی  معرفی شوند.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.