آموزش تعمیرات گوشی, گزارش زومیت, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : گلکسی نوت 8 وارد بازار ایران شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

گلکسی نوت ۸، پرچمدار سری نوت سامسونگ امروز به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد و عرضه‌ی آن نیز از فردا در تهران، تبریز و مشهد آغاز می‌شود. 

مقاله‌های مرتبط:

سامسونگ امروز طی مراسمی که با حضور خبرنگاران در پردیس سینمایی ملت برگزار شد از گلکسی نوت ۸ در ایران رونمایی کرد. علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران در این مراسم اعلام کرد که مشتریانی که گوشی گلکسی نوت ۸ را پیش‌خرید کرده بودند حتی زودتر از موعد گوشی‌های خود را دریافت کردند و عرضه‌ی عمومی این گوشی از فردا در تهران، تبریز و مشهد آغاز می‌شود و به مرور در سراسر کشور گسترش می‌یابد. 

مدیرعامل سامسونگ ایرانبام سوک هانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس

در ابتدای این مراسم بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ از گلکسی نوت به عنوان «یکی از منحصربه‌فردترین دستگاه‌های این صنعت» یاد کرد و گفت: «این محصول تنها یک تلفن همراه جدید نیست؛ بلکه دستگاهی است تا خلاقیت را در زندگی شما بیشتر کند.»

وی همچنین به ویژگی‌های منحصربه‌فرد سری نوت اشاره کرد و گفت: «S pen بعنوان ابزاری شناخته شده است که به کمک آن می‌توان تصورات را وارد زندگی واقعی کرد و شما را قادر می‌سازد در هر مکانی حتی کوچک‌ترین ایده‌هایتان را هم ثبت کنید. حمایت گسترده‌ی شما در کنار میراث قدرتمند گلکسی امکان معرفی محصول دیگری را فراهم کرد که می‌توان به آن اعتماد کرد و کارهای بزرگتری به کمک آن انجام داد.»

توسلی مدیر ارشد موبایلعلیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ

علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در این مراسم با یادآوری سرویس خدمات ویژه‌ی گوشی‌های پرچمدار سری اس که با گلکسی اس ۷ شروع شد، اعلام کرد که این سرویس برای گلکسی نوت ۸ نیز ارائه خواهد شد. همه‌ی کسانی که تا پایان آذرماه امسال گوشی Galaxy Note 8 را خریداری کنند و سرویس ویژه را با ارسال IMEI گوشی به شماره‌ی پیامکی فعال کنند، سرویس VIP دریافت خواهند کرد. در صورتی که صفحه‌نمایش گوشی گلکسی نوتِ مشترکین سرویس VIP دچار شکستگی شود با دریافت هزینه‌ی بسیار کمی، نمایشگر آن‌ها تعویض خواهد شد. دریافت گوشی معیوب نیز به‌صورت مجانی برای این کاربران انجام خواهد شد. 

در انتهای مراسم نیز علیرضا کدخدایی، مدیر مشتریان کلیدی سامسونگ اطلاعات فنی درباره‌ی گوشی گلکسی نوت ۸ ارائه کرد و صفحه‌نمایش بزرگ و بدون حاشیه‌ی این گوشی را مهم‌ترین وجه تمایز آن با رقبا اعلام کرد. گلکسی نوت ۸ به صفحه نمایش ۶.۳ اینچ از نوع Super AMOLED با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز شده است. این صفحه‌نمایش بزرگ، فضای کاری زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا به‌راحتی بتواند دو اپلیکیشن را در کنار یکدیگر اجرا کند. سامسونگ نیز قابلیت جدیدی به نام App Pair را در این گوشی قرار داده است تا کاربر به راحتی بتواند دو اپلیکیشن را با یکدیگر جفت کرده و با لمس یک آیکون هر دوی آن‌ها را در کنار یکدیگر اجرا کند. 

برای آشنایی کامل با پرچمدار جدید کره‌ای و دیگر قابلیت‌های آن، بررسی گلکسی نوت 8 سامسونگ را در زومیت بخوانید. 

گلکسی نوت ۸ سامسونگ در رنگ‌های مشکی، طلایی، خاکستری و آبی وارد بازار می‌شود. این گوشی در فاز پیش‌فروش با قیمت سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید؛ اما در حال حاضر قیمت آن در بازار حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. 

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.