آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : گوشی های نوکیا به زودی با نرم افزار دوربین لومیا عرضه می‌شوند

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

از این پس گوشی‌هایی که با برند نوکیا معرفی می‌شوند به رابط کاربری دوربین Lumia UI مجهز خواهند شد.

قرار است تا پایان سال جاری میلادی سه گوشی دیگر از سوی نوکیا معرفی شود. این غول فنلاندی که با همکاری کمپانی هم‌وطن خود به نام HMD Global، گوشی‌های جدید را تحت برند نوکیا روانه‌ی بازار می‌کند، توانسته بعد از جدایی از مایکروسافت، پتنت‌های زیادی را از ردموندی‌ها بگیرد تا بتواند روی گوشی‌های هوشمند، تبلت یا گوشی‌های ارزان‌قیمت خود از آنها استفاده کند.

البته مایکروسافت همچنان به عنوان مالک تجاری تکنولوژی‌هایی چون PureView، ClearBlack و PureMotion به شمار می‌رود و کمتر از ۵۰۰ پتنت طراحی که در اختیار ردموندی‌ها بوده به اچ‌ام‌دی گلوبال منتقل شده است.

این پتنت‌ها به HMD کمک می‌کند تا بدون ترس از قوانین نقض پتنت، بتواند محصولات بهتری تولید کند. یکی از پتنت‌های اخیری که به اچ‌ام‌دی منتقل شده رابط کاربری Lumia Camera UI است.

هیچ‌کدام از گوشی‌های جدید نوکیا که توسط HMD معرفی شده به رابط دوربین جذابی مجهز نبوده است؛ بنابراین دریافت پتنت جدید می‌تواند بسیار کاربردی باشد. امیدواریم نه تنها گوشی‌های اندرویدی جدید که قرار است از سوی اچ‌ام‌دی معرفی شود، بلکه گوشی‌های فعلی نیز از رابط کاربری Lumia Cmera UI بهره ببرند.

البته هنوز هم دوربین‌ گوشی‌های برند نوکیا نمی‌توانند از برند لومیا استفاده کنند، چرا که این برند همچنان متعلق به مایکروسافت است.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.