آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : KGI: فرآیند تولید آیفون 10 در حال سرعت گرفتن است

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی تحقیقاتی KGI‌ معتقد است که روند عرضه‌ی آیفون ۱۰ در فصل پایانی ۲۰۱۷ احتمالا ۱۰ تا ۲۰ درصد بالاتر از پیش‌بینی‌ها خواهد بود.

با توجه به نزدیک شدن تعطیلات کریسمس و آغاز فرآیند خرید برای این فصل، مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی تحقیقاتی KGI، صبح امروز یادداشت جدیدی را در رابطه با روند عرضه و تقاضا برای آیفون ۱۰ منتشر کرد. برخلاف باور برخی افراد که بهبود سریع روند تولید آیفون X را به‌خاطر پایین‌بودن تقاضا برای این محصول می‌دانند، کو بهبود وضعیت تولید آیفون جدید را به بالا ماندن تقاضا برای آن مرتبط می‌داند.

مقاله‌های مرتبط:

مینگ‌چی کو، میزان عرضه‌ی آیفون ۱۰ توسط واحد تولید Hon Hai  فاکسکان را ۴۴۰ هزار تا ۵۵۰ هزار دستگاه در روز عنوان می‌کند که افزایش قابل توجهی نسبت به تعداد ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دستگاه در روز طی یک تا دو ماه گذشته را نشان می‌دهد. تأمین‌کنندگان نیز بر میزان تولیدات خود افزوده‌اند؛ به‌طوری که تولید آنتن‌های ال‌تی‌ایی Career رشد ماهانه‌ی ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است. ال‌جی و شارپ نیز در تولید ماژول Dot Projection رشد ۸۰ تا ۹۰ درصدی را تجربه می‌کنند.

کو ماه گذشته عنوان کرده‌ بود که روند تأمین قطعات کلیدی فیس‌آی‌دی به‌صورت پایدار صورت می‌گیرد، به‌نظر می‌رسد که یادداشت امروز وی، این مساله را تأیید می‌کند. KGI‌ یکی از نخستین مؤسساتی بود که به‌دنبال نگرانی‌های به‌وجود آمده در رابطه با روند تأمین قطعات آیفون ۱۰، در پیش‌بینی‌های خود از میزان پیش‌سفارش برای این گوشی تجدید نظر کرده بودند؛ اما کو اکنون باور دارد که میزان عرضه‌ی آیفون ۱۰ در سه‌ماهه‌‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ ممکن است به‌میزان ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش یابد. بهبود شرایط تأمین قطعات و تولید آیفون ۱۰ بدین مفهوم است که برخی سفارش‌ها که پیش از این برای عرضه در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی‌ شده‌ بودند، ممکن است در فصل چهارم ۲۰۱۷ به دست مشتریان برسند.

از این رو، مینگ‌چی کو وضعیت عرضه‌ی آیفون ۱۰ در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ نسبت به فصل چهارم ۲۰۱۷ را «ثابت یا کمی‌ پایین‌تر» پیش‌بینی می‌کند؛ البته این پیش‌بینی منطقی به‌نظر می‌رسد، چرا که فصل چهارم سال مصادف با انجام خرید‌های گسترده‌ی مردم برای تعطیلات میلادی است.

در نهایت، کو می‌گوید که در خصوص «تقاضا برای آیفون ۱۰ خوش‌بین است» و با برخی نظرات در خصوص تقاضای پایین‌تر از حد انتظار برای این گوشی مخالف است. او می‌گوید:

ما معتقدیم که اپل می‌خواهد، آیفون ۱۰ را هرچه‌ سریع‌تر به دست مشتریان برساند. با افزایش ظرفیت تولید، بدیهی است که خریداران در مدت کوتاهی، گوشی خود را تحویل خواهند گرفت.

شرایط تولید و عرضه‌ی iPhone X از زمان عرضه‌ی آن به‌ بازار، به‌سرعت در حال بهبود است؛ اگر شما این گوشی را از فروشگاه آنلاین اول سفارش دهید، طی یک تا دو هفته آن را تحویل خواهید گرفت که نسبت به زمان تحویل ۵ تا ۶ هفته‌ای در دوره‌ی ابتدایی عرضه‌ی این گوشی بسیار سریع‌تر است. علاوه‌بر این، فروشگاه‌های فیزیکی اپل نیز به‌صورت مداوم تغذیه می‌شوند؛ بنابراین امکان کار با این گوشی برای خریداران در دوره‌ی خرید برای فصل تعطیلات ممکن خواهد بود.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.