آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

ال‌ جی جی 7 به‌عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی تأیید شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

ال‌جی به‌صورت رسمی تأیید کرد که جی ۷ پرچم‌دار امسال این شرکت خواهد بود. این مدل در وب‌سایت ال‌جی، لیست شده است.

یکی از موردانتظارترین گوشی‌های امسال، جی ۷  ال‌جی است؛ انتظار برای عرضه این مدل به‌عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی، بدین جهت منطقی به‌ نظر می‌رسد که شرکت کُره‌ای دو مدل جی ۶ و جی ۵ را به ترتیب در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ معرفی کرده است. با این وجود، مدتی پیش در زومیت خواندید که ممکن است ال‌جی رویه نام‌گذاری عضو جدید سری «جی» را تغییر دهد و از یک سیستم عددی دو رقمی برای نامیدن آن استفاده کند.

به‌تازگی گوشی جی ۷ در وب‌سایت ال‌جی انگلستان به‌صورت رسمی لیست شده است. در بخشی از وب‌سایت این شرکت، به توضیح فناوری شارژ سریع پرداخته شده است و نام پرچم‌دار جدید ال‌جی نیز جلب‌ توجه می‌کند. شرکت ال‏‌جی اشاره کرده که فناوری شارژ سریع ۲.۰ در مدل‌هایی نظیر ال‌جی جی ۴، ال‌جی جی فلکس ۲ و ال‌جی وی ۱۰ به کار گرفته شده است؛ ال‌جی جی ۵ و ال‌جی جی ۶ نیز از فناوری شارژ سریع ۳.۰ کوالکام پشتیبانی می‌کنند.

ال جی جی 7

 بر اساس توضیح مندرج در وب‌سایت ال‌جی، جی ۷ با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع ۴.۰ کوالکام راهی بازار خواهد شد. ممکن است شرکت ال‌جی، نظر خود را در مورد نام احتمالی پرچم‌دار بعدی‌اش تغییر داده باشد؛ همچنین احتمال دارد این اطلاعات، پیش از تغییر روال نام‌گذاری پرچم‌دار ۲۰۱۸ ثبت شده باشد.

وب‌سایت فون‌آرنا نیز به توضیح بیشتر در مورد مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی جی ۷ پرداخته است. باید اشاره کرد که پشتیبانی این مدل از قابلیت شارژ سریع ۴.۰ کوالکام، لزوماً به معنای عرضه آن با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام نیست؛ این احتمال وجود دارد که پرچم‌دار ال‌جی مجدداً با پردازنده قدیمی به بازار عرضه شود. وب‌سایت فون آرنا به این موضوع اشاره می‌کند که نوبیا زد ۱۷ با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، از فناوری Quick Charge 4.0+ پشتیبانی خواهد کرد؛ به همین جهت، لیست شدن ال‌جی جی ۷ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع جدید کوالکام، عرضه آن‌ را با نسل جدید پردازنده‌ی پرچم‌‏دار این شرکت تأیید نمی‌کند.

احتمال دارد موجودی اولیه‌ی تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام به پرچم‌داران سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس اختصاص یابد.

در رابطه با نام‌گذاری احتمالی پرچم‏‌دار  ۲۰۱۸ ال‌جی، مدتی پیش برنامه‌ای با نام LG Wallet در پلی استور منتشر شد که گوشی جی ۷ را به‌عنوان تنها محصول سازگار با آن لیست می‌کند. از جمله قابلیت‌های احتمالی پرچم‌دار بعدی ال‌جی، می‌توان به سنسور عنبیه اشاره کرد؛ این شرکت موفق به ثبت یک پتنت شده که مربوط به سنسوری برای اسکن عنبیه و عکاسی سلفی است.

اپراتورهای محلی کُره‌ا‌ی جنوبی نیز تأیید کرده‏‌اند که پرچم‌دار بعدی ال‌جی در ماه مارس معرفی خواهد شد؛ گفته شده است که این شرکت، در ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) جی ۷ را به بازار عرضه می‌کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.