وبلاگ

اچ تی سی یو 12 پلاس معرفی شد

اچ تی سی یو 12 پلاس معرفی شد

اچ تی سی بالاخره آخرین محصول و پرچمدار خود را معرفی کرد، HTC U12 Plus با لبه های حساس به فشار، سخت افزار قوی و دوربین دوگانه از ویژگی های منحصر بفرد این محصول جدید اچ تی سی می باشد. البته پیش از رونمایی این محصول اطلاعاتی از جمله نمایشگر 6 اینچی با پنل Super LCD 6 و رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۸۸۰ پیکسل فاش شده بود. در این پرچمدار مقاومت در برابر آب و گرد و غبار افزایش یافته و طراحی آن نیز از IP68 پیروی می کند و همانند در پرچمدار سابق اچ تی سی، بدنه آن از جنس شیشه وفلز می باشد. اچ تی سی برخلاف گوشی های پرچمدار سایر کمپانی های، از ایجاد بریدگی بر روی گوشی خودداری نموده است و به جای آن تا حدامکان حاشیه های نمایشگر را کاهش داده است. با ما در تعمیرات موبایل 118 همراه باشید.

اچ تی سی برای کاربرانی که به موسیقی علاقه فراوانی دارد همواره توجه خاصی داشته است. این محصول دارای اسپیکرهای استریوی بوم ساند بوده که در لبه های پایین و بالایی گوشی قرار گرفته است و این محصول فاقد جک 3.5 میلی متری بوده و باید از دانگل برای اتصال هدفون استفاده نمود. لبه های این گوشی نیز حساس به فشار بوده و با بهبودهایی همراه بوده است و تسک های متنوعی را می توان با آن انجام داد و کلیدهای صدا و پاور نیز به لطف این فناوری بازخورد هیپتیک انجام می دهند.

دوربین اصلی و سلفی HTC U12 Plus به چه صورت است؟

این محصول از معدود پرچمدارانی است که برای دوربین اصلی و سلفی خود از ماژول دوگانه بهره می گیرد. دوربین اصلی آن دارای سنسورهای 16 و 12 مگاپیکسلی با ابعاد 1.0 و 1.4 میکرومتری می باشد. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال الکترونیکی بهره می جوید و به کمک لنز تله فوتو می تواند زوم دو برابر اپتیکال انجام بدهد. دوربین سلفی نیز دوگانه بوده و از ترکیب دو سنسور 8 مگاپیکسلی با ابعاد 1.12 میکرومتری تشکیل شده است. هر دو دوربین یو 12 پلاس قابلیت ثبت تصویل پرتره با افکت پرتره دارند. این دوربین موفق به کسب امتیاز 103 از DxOMark شده و بعد از هواوی P20 در رتبه دوم قرار گرفته است.  HTC U12+ با استفاده از دوربین سلفی خود می‌تواند چهره‌ی کاربر را تشخیص دهد و از این طریق هویت او را احراز کند. تعمیر گوشی HTC در این مرکز با ابزارهای مدرن و کارآمد انجام می شود.

سخت افزار این پرجمدار به چه صورت است؟

این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ی اسنپدراگون Qualcomm SDM845 Snapdragon 845 استفاده می‌کند و دارای تراشه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ می باشد. نسخه‌ ۱۲۸ گیگابایتی تنها در کانادا، چین و ایالات متحده قابل سفارش می باشد همچنین این محصول از درگاه کارت حافظه‌ی microSD بهره می‌برد و می‌توان حافظه‌ی آن را تا ۲ ترابایت ارتقاء دهد. پرچم‌دار جدید تایوانی‌ها برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که نسبت به پرچم‌دار هواوی با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ظرفیت بسیار پایین‌تری دارد. نسخه اندروید این پرچمدار نیز 8.0 بوده و برنامه‌ ریزی شده برای ارتقاء به اندروید 9.0 (P) می باشد. آموزش تعمیرات موبایل در این مجموعه توسط اساتید با تجربه و کارآمد انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.