آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

تصاویر بیشتری از گلکسی اس 9 پلاس فاش شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند مورد انتظار گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ در شبکه‌ی اجتماعی ویبو فاش شده است.

این روزها شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات مختلفی در مورد گوشی هوشمند مورد انتظار کمپانی سامسونگ موسوم به گلکسی اس ۹ پلاس هستیم و هر چه به زمان معرفی رسمی این محصول نزدیک‌تر می‌شویم، تعداد این نوع خبرها بیشتر می‌شود. گفته می‌شود گلکسی اس ۹ پلاس در کنگره‌ی جهانی موبایل اواخر ماه فوریه رسما معرفی خواهد شد. گوشی مورد بحث که آن را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، آبی‌رنگ است. منتشرکننده‌ی این عکس‌ها که یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو است، مدعی شده که این تصاویر مربوط به نسخه‌ی کاتج (Cottage) دستگاه یاد‌شده است. سامسونگ به‌جای اینکه فقط به نام رنگ اشاره کند، مثلا آبی، طلایی یا سفید، اساسا رنگ‌ها را کمی متفاوت نام‌گذاری می‌کند. باید در نظر داشته باشید که احتمال جعلی بودن این تصاویر جدید نیز وجود دارد یا حتی امکان دارد این عکس‌ها مربوط به یک طرح اولیه‌ی قدیمی یا ناتمام از محصول مورد بحث باشد؛ چراکه امروزه کمپانی‌های مختلف پیش از انتخاب و معرفی نسخه‌ی نهایی گوشی‌های هوشمند خود، چند نمونه‌ی اولیه از آن تولید می‌کنند.

مقاله‌های مرتبط:

این عکس‌های جدید با آنچه قبلا از گلکسی اس ۹ پلاس فاش شده است، به‌خوبی همخوانی دارد. با توجه به تصاویر زیر شاهد خمیدگی در نمایشگر این محصول هستیم و علاوه بر این پشت دستگاه سیستم دوربین دوگانه جای داده شده است. البته باید اشاره کنیم که دوربین دوگانه در گلکسی اس ۹ پلاس بر خلاف دوربین دوگانه‌ی گلکسی نوت ۸، چینش عمودی دارد. به‌ نظر می‌رسد این محصول کمی ضخیم‌تر از گلکسی اس ۸ پلاس است. اما شاید این ضخامت به دلیل خمیدگی پشت و جلوی دستگاه باشد که باعث شده است اس ۹ پلاس در این تصاویر کمی ضخیم‌تر از اس ۸ پلاس به‌ نظر برسد. امید می‌رود که سامسونگ از یک باتری با ابعاد بزرگ‌تر در این محصول استفاده کند. باتری گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس بسیار رضایت‌بخش است؛ اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند باتری گوشی آن‌ها بزرگ‌تر باشد. متأسفانه نمی‌توانیم در این عکس‌های جدید نمای بالا و پایین دستگاه را مشاهده کنیم؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این محصول وجود خواهد داشت یا خیر؛ اما در هر حال احتمال اینکه سامسونگ این پورت را همچنان روی پرچم‌داران خود ارائه کند، زیاد است و با توجه به اینکه در تصاویر زیر شخصی که دستگاه را نگه داشته، یک جفت هدفون سیمی نیز به همراه دارد، احتمال مجهز بودن گلکسی اس ۹ پلاس به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بیشتر می‌شود.

سامسونگ تأیید کرده است که گوشی هوشمند پرچم‌دار گلکسی اس ۹ پلاس را در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونای اسپانیا که ماه آينده برگزار می‌شود، معرفی خواهد کرد. این نمایشگاه از تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) آغاز به‌ کار خواهد کرد؛ بنابراین به احتمال زیاد کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ یک روز قبل یعنی ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برگزار خواهد شد. طبق رسم هر سال، انتظار می‌رود در این رویداد، کمپانی‌های مختلف حوزه‌ی فناوری از جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند. بنابراین زمان زیادی تا معرفی گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ باقی نمانده است.

در زیر می‌توانید تصاویر جدید فاش‌شده از گلکسی اس ۹ پلاس را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.