آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

تصویری از قاب های رسمی گلکسی اس 9 فاش شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

ویدیوی منتشرشده از کیس‌های رسمی گلکسی اس ۹ حاکی از آن است که ابعاد پرچم‌داران سامسونگ مشابه نسل قبل خواهد بود و نسخه‌ی بنفش نیز در میان رنگ‌های جدید این گوشی به چشم می‌خورد.

شرکت سامسونگ اواخر ماه فوریه از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی خواهد کرد و همین موضوع باعث شده است شایعه‌پردازی در مورد اعضای جدید سری گلکسی اس طی چند هفته اخیر اوج بگیرد. در جدیدترین گمانه‌زنی مربوط به جانشین گلکسی اس ۸، یک خرده‌فروش ویدیوی کوتاهی منتشر کرده است که کیس‌های رسمی پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.

کیس‌های مذکور مشابه نمونه‌های کلاسوری گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس هستند که S-View یا Clear View نامیده می‌شوند. این کیس‌ها با نسل قبل یک تفاوت عمده دارند و آن‌، نحوه چینش دوربین و حسگر اثر انگشت است؛ ضمن اینکه روی بسته‌بندی آن‌ها به نام گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس اشاره می‌شود.

خرده‌فروشی Mobile Fun در ویدیویی که منتشر کرده است، تلاش می‌کند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را درون کیس‌ پرچم‌داران جدید سامسونگ جای دهد که تقریباً هر دو مدل به‌راحتی درون کیس جانشین خود جای می‌گیرند و این موضوع، نشانه‌ای از ابعاد مشابه پرچم‌داران ۲۰۱۶ و گلکسی اس ۹ سامسونگ است. تمامی قابلیت‌هایی که با بسته شدن کیس انتظار داریم، به‌خوبی روی گلکسی اس ۸ کار می‌کنند؛ ساعت و زمان قابل مشاهده خواهد بود، می‌‌توانید هشدارها را مشاهده کنید یا به تماس‌ها پاسخ دهید. ضمن اینکه می‌توانید کیس را به‌گونه‌ای استفاده کنید که گوشی را برای تماشای فیلم، ثابت نگه دارد.

آنچه در این ویدیو جلب‌ توجه ‌می‌کند، عرضه رنگ بنفش کیس Clear View برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس است؛ این کیس در رنگ‌های دیگری شامل آبی، مشکی و رز گلد نیز ارائه خواهد شد. شاید هدف از ارائه‌ی رنگ بنفش برای کیس Clear View پرچم‌داران بعدی سامسونگ، افزایش دامنه انتخاب علاقه‌مندان باشد؛ اما این احتمال وجود دارد که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به رنگ بنفش ارائه شود.

هنگام معرفی گوشی گلکسی اس ۸ نیز چنین شایعاتی وجود داشت و گمان می‌رفت رنگ بنفش یا ارغوانی پرچم‌داران ۲۰۱۷ سامسونگ عرضه شود؛ اما هیچ‌گاه این مدل ارائه نشد. بااین‌حال  سامسونگ ممکن است رویه‌ای کاملاً جدید برای عرضه پرچم‌دارانش به بازار در پیش بگیرد و کاربران را با ارائه‌ی یک رنگ جدید، هیجان‌زده کند. حتی درصورتی‌که رنگ بنفش گلکسی اس ۹ عرضه شود، بعید است این مدل به‌صورت گسترده به بازار عرضه شود. سامسونگ معمولاً ترجیح می‌دهد رنگ‌های اصلی پرچم‌داران سری گلکسی اس را در ایالات متحده عرضه کند که از فروش آن‌ها اطمینان داشته باشد. بااین‌حال پرچم‌دار ۲۰۱۶ این شرکت یعنی گلکسی اس ۷ به رنگ «Coral Blue» در ایالات متحده عرضه شده بود و سال گذشته نیز نسخه آبی رنگ گلکسی نوت ۸ برای علاقه‌مندان در آمریکا معرفی شد.

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس شایعات، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با طراحی مشابه با نسل قبل عرضه خواهد شد؛ هرچند تغییراتی در پنل پشتی اعمال شده است. از جمله این تغییرات، می‌توان به عرضه مدل «پلاس» با دوربین دوگانه عمودی و جای‌گیری متفاوت حسگر اثر انگشت اشاره کرد. بااین‌حال انتظار داریم کهکشانی‌های جدید سامسونگ از نظر سخت‌افزاری قدرت بیشتری داشته باشند و دوربین آن‌ها عملکردی در حد و اندازه انتظارات کاربران ارائه دهد؛ از جمله شایعات در مورد جانشین گلکسی اس ۸، می‌توان به فیلم‌برداری با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اشاره کرد. 

ضمن اینکه شایعاتی مبنی بر ارائه‌ی قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید به همراه گلکسی اس ۹ وجود دارد؛ این‌طور که پیدا است، تجربه کاربری متفاوتی توسط این گوشی ارائه خواهد شد و انتظار داریم پرچم‌دار جدید سامسونگ با سیستم‌‍‌عامل اندروید ۸.۰ و رابط‌ کاربری Samsung Exprience 9.0 در دسترس قرار بگیرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.