آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

تصویر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

تصویر لورفته از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، گمانه‌زنی‌های پیشین را مبنی بر عرضه نسخه بزرگ‌تر با دوربین دوگانه تأیید می‌کند.

تصویر گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ، مجدداً در روز سه‌شنبه فاش شد و حاکی از تغییراتی است که شرکت کُره‌ای روی پنل پشتی پرچم‌‏داران جدیدش نسبت به نسل قبل اعمال خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

آنچه در تصویر اخیر مشاهده می‌شود، با شایعات گذشته مبنی بر تغییرات احتمالی در مدل «پلاس» اعضای جدید سری گلکسی اس هم‌خوانی دارد. اندازه نمایشگر، تنها تفاوت میان گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس است؛ هرچند در نسل جدید، تغییرات میان مدل «پلاس» و نسخه ۵.۸ اینچی بیشتر خواهد شد. تصویر به‌دست‌آمده، گلکسی اس ۹ پلاس را با رنگ مشکی و گلکسی اس ۹ را با رنگ خاکستری (Orchid Grey) فاش می‌کند. مانند پرچم‏‌داران ۲۰۱۷ سامسونگ، شرکت سازنده از پنل پشتی از جنس شیشه استفاده کرده و همین موضوع باعث شده است پنل پشتی براق باشد. ضمن اینکه مهم‌ترین تغییر اعمال‌شده در گلکسی اس ۹ را نسبت به نسل قبل، می‌توان به محل جای‌گیری حسگر اثر انگشت خلاصه کرد که به‌جای اینکه در سمت راست دوربین قرار داشته باشد، به پایین آن منتقل شده است. لوگوی شرکت سازنده نیز در پنل پشتی جلب‌ توجه می‌کند.

گلکسی اس 9

محل جای‌گیری پیشین حسگر اثر انگشت، به فلاش LED دوگانه (با دو رنگ مختلف) و حسگر ضربان‌ قلب اختصاص یافته است. گلکسی اس ۹ مانند نسل قبل، از یک دوربین استفاده خواهد کرد؛ درحالی‌که سامسونگ در مدل «پلاس» به استفاده از دوربین دوگانه رضایت داده است. گلکسی اس ۹ پلاس با بهره‌گیری از دوربین دوگانه عمودی، اولین گوشی از سری گلکسی اس خواهد بود که دوربین دوگانه دارد؛ اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه، فبلت گلکسی نوت ۸ است که در تابستان سال گذشته از آن رونمایی شد.

جانشینان گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، طراحی کشیده خواهند داشت؛ مانند آنچه در این دو گوشی دیده بودیم. شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ، پرچم‌داران جدیدش را به نمایشگر ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی مجهز خواهد کرد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش مانند گذشته، +QHD است و از یک نمایشگر سوپر آمولد با نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ استفاده می‏‌شود.

شرکت کُره‌ای، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را در اوایل اسفندماه به‌صورت رسمی معرفی خواهد کرد و عرضه جهانی آن‌ها از نیمه دوم اسفند آغاز خواهد شد. هر دو مدل، به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز خواهند بود و مانند مدل‌های گذشته، رابط‌ کاربری اختصاصی سامسونگ روی آن‌ها نصب خواهد شد.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری احتمالی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، پیش‌بینی چندان دشوار نیست؛ این دو گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ یا اکسینوس ۹۸۱۰ وارد بازار خواهند شد. مدل‌های در نظر گرفته‌شده برای عرضه در ایالات متحده، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ دارند و سایر نسخه‌‌ها با تراشه جدید اکسینوس سامسونگ همراه خواهند شد. در حال‌حاضر، هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌ها در مورد اعضای جدید سری گلکسی اس تأیید نشده و تنها پیش‌بینی‌های اولیه مبنی بر معرفی جانشین گلکسی اس ۸ در نمایشگاه CES 2018 تکذیب شده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.