آموزش تعمیرات گوشی, فناوری, موبایل, وبلاگ

سامسونگ بازار خود در آفریقا را گسترش می‌دهد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

سامسونگ قصد دارد تا پنج سال آینده سهم آفریقا در درآمد سالیانه‌ی خود را دوبرابر کند.

طبق اعلام رئیس بخش تجارت سامسونگ در قاره‌ی آفریقا، شرکت کره‌ای سامسونگ الکترانیکس قصد دارد با دوبرابر کردن درآمد سالانه‌ی خود از بازار آفریقا در پنج سال آینده سهم این بازار از سود جهانی خود را به ۲۰ درصد افزایش دهد.

سانگ یون، رئیس بخش تجارت و بازاریابی سامسونگ در آفریقا، ضمن اشاره به این که بیش از نیمی از گوشی‌های همراه و تلویزیون‌های فروخته شده در کشورهای آفریقایی مانند کنیا متعلق به این شرکت است اعلام کرد که این غول دنیای فناوری به زودی فروشگاه‌ها و کانال‌های خرده‌فروشی را در کشورهای آفریقایی بیشتری راه‌اندازی خواهد کرد تا از این طریق زمان تحویل کالاها را کاهش دهد.

وی طی مصاحبه‌ای با رویترز اذعان داشته است: «ما فکر می‌کنیم آفریقا از اهمیت بسیار بالایی در آینده‌ی ما برخوردار است.»

مقاله‌های مرتبط:

تقاضا برای محصولات سامسونگ همزمان با افزایش تقاضای مردم آفریقا برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر و موبایل‌هایی با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر بافزایش پیدا کرده است.

اکثر مشتریان با اینکه یک دهه قبل تلویزیون‌های ۳۲ اینچی خریداری می‌کردند، امروزه تلویزیون‌هایی با اندازه‌ی ۵۵ تا ۶۵ اینچ تقاضا می‌کنند. این در حالی است که کاربران تلفن‌های همراه نیز دیگر به صفحه‌نمایش‌های سه اینچی قانع نیستند.

یون می‌گوید پیشرفت در زمینه‌ی ارتباطات در قاره‌ی آفریقا منجر به سرمایه‌گذاری بیشتر در زیرساخت‌های این حوزه شده است که در آینده باعث افزایش تقاضا برای گوشی‌های پرسرعت خواهد شد.

گلکسی اس ۸

مدیران بخش ارتباطات می‌گویند که مردم در آفریقا به گوشی‌های هوشمند پایین‌رده رو آورده‌اند تا سرعت اینترنت بالاتری برای استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی و همچنین اپلیکیشن‌های بانکی داشته باشند.

به گفته‌ی یون، سامسونگ در آفریقا در بازار گوشی‌های پایین‌رده با رقبایی مواجه است که دستگاه‌های بسیار ارزانی ارائه می‌کنند که از گوشی‌های مبتدی سامسونگ نیز ارزان‌تر هستند.

وی می‌گوید: «محصولات پایین‌رده‌ی ما از محصولات پایین‌رده‌ی رقبا گران‌تر است و بسیار دشوار است که این فاصله‌ی قیمت را کاهش دهیم؛ چرا که ما نمی‌خواهیم کیفیت را قربانی کنیم.»

از جمله رقبای سامسونگ در آفریقا می‌توان به شرکت چینی هواوی و شرکت تکنو (Tecno) که به هولدینگ هنگ‌کنگی Transsion تعلق دارد، اشاره کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.