آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

سامسونگ برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در چین تأییدیه گرفت – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

سامسونگ به منظور عرضه پرچم‌داران بعدی سری گلکسی اس در بازار چین، موفق به اخذ تأییدیه 3C برای آن‌ها شده است.

تعدادی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ که گمان می‌رود پرچم‌داران سری گلکسی اس 9 باشند، در رگولاتوری 3C چین رؤیت شده‏‌اند. گوشی‌های جدید این شرکت کُره‌ای که با شماره مدل SM-G9650، SM-G9600 و SM-G9608 شناخته می‌شوند، موفق به اخذ گواهی 3C شده‏‌اند که برای عرضه در بازار چین ضروری است. نسخه‌های تأییدشده، از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. به‌ نظر می‌رسد اسلات سیم‌کارت‌ها هیبریدی خواهد بود و کاربران بین انتخاب دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و کارت حافظه میکرو SD حق انتخاب داشته باشند.

شماره‌ سریال یکی مدل‌های تأییدشده، SM-G9600 مربوط به پرچم‌دار ۵.۸ اینچی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و SM-G9608 برای نسخه تایوانی آن‌ است. SM-G9650 که موفق به اخذ گواهی 3C شده است، در بازار چین به‌عنوان جانشین گلکسی اس ۸ پلاس عرضه خواهد شد. با توجه به دریافت گواهی برای پرچم‏‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ، گمان می‌رود عرضه آن‌ها نزدیک باشد.

مقاله‌های مرتبط:

دی‌جی کوه، رئیس بخش موبایل سامسونگ، تأیید کرده بود که شرکت از پرچم‌داران خود در نمایشگاه MWC 2018 در اواخر ماه فوریه رونمایی خواهد کرد. گمان می‌رود کهکشانی‌های این سازنده کُره‌ای، پس از معرفی رسمی در تاریخ ۲۵ فوریه یا ۲۶ فوریه، در ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) وارد بازار شود. گلکسی اس ۹ و گلکسی اس 9 پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام در بازار ایالات متحده و چین عرضه خواهد شد؛ این تراشه به‌صورت رسمی در ماه دسامبر توسط کوالکام معرفی شد. در مدل‌هایی که در خارج از ایالات متحده و چین عرضه خواهند شد، از تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌شود که هشت هسته پردازشی دارد و از فرآیند پردازش ۱۰ نانومتری در توسعه آن استفاده شده است.

گلکسی اس ۹

تصویر احتمالی از گلکسی اس ۹ پلاس با دوربین دوگانه

از نظر طراحی، تغییر چشمگیری در پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ اعمال نشده است؛ گمانه‌زنی‌های گذشته مبنی بر حذف حاشیه‌ی پایین نمایشگر، تکذیب شده و انتظار می‌رود ضخامت حاشیه‌ی صفحه‌نمایش تنها کمی نسبت به نسل گذشته نازک‌تر شده باشد. هر دو مدل گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در زمینه صفحه‌نمایش نسبت به نسل قبل بدون تغییر هستند و انتظار می‌رود مانند نسل گذشته، صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی از نوع سوپر آمولد با نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ و رزولوشن +Quad HD+ داشته باشند.

حافظه‌ی رم در جانشین گلکسی اس ۸ نسبت به نسل گذشته، بدون تغییر مانده است؛ درحالی‌که فبلت ۶ اینچی سامسونگ از ۶ گیگابایت رم استفاده می‌‏کند. در زمینه‌ی عکس‌برداری، سامسونگ از روند گذشته تبعیت نکرده است و انتظار می‌رود در این بخش، کهکشانی‌های جدید سامسونگ از یک‌دیگر متمایز باشند. گلکسی اس ۹ به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و مدل «پلاس» مانند فبلت گلکسی نوت ۸ از دوربین دوگانه استفاده می‌کند؛ البته چینش دوربین‌ها به‌صورت عمودی است.

علاقه‌مندان می‌توانند پرچم‌دار ۵.۸ اینچی سامسونگ را در دو مدل با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه خریداری کنند؛ این در حالی است که مدل «پلاس» در سه نسخه با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود. ظرفیت باتری در کهکشانی‏‏‌های بعدی این شرکت نسبت به نسل گذشته، بدون تغییر باقی خواهد ماند و ظرفیت باتری برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس،  به ترتیب ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. 

سامسونگ سهم چندانی از بازار چین ندارد و در حال‌ حاضر، سهم‌ این شرکت به دو درصد رسیده است. یکه‌تازی برندهای محلی نظیر هواوی، اوپو و ویوو مجال چندانی به این شرکت کُره‌ای نداده است و باید منتظر ماند و دید گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، چگونه خواهند توانست به این روند خاتمه دهند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.