آموزش تعمیرات گوشی, فناوری, موبایل, وبلاگ

سرفیس فون مایکروسافت با صفحه نمایش تاشو در راه است – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

تصاویر جدید پتنت سرفیس فون مایکروسافت از وجود صفحه نمایش تاشو در این موبایل خبر می‌دهد.

طی چند ماه اخیر پتنت‌هایی در فضای اینترنت منتشر شده که شایعات در مورد گوشی موبایل مایکروسافت را بر سر زبان‌ها انداخته است؛ برخی معتقدند که پتنت‌ها همان سرفیس فون جدید مایکروسافت را نشان می‌دهند.

هیچ نشانه‌ای از اینکه این دستگاه حقیقتا یک موبایل باشد در دست نیست؛ با این حال شایعات حاکی از آن هستند که مایکروسافت موبایلی با قابلیت‌های LTE و سیستم عامل ویندوز ۱۰ در دست ساخت دارد. این گوشی احتمالا با ویژگی‌های پیشرفته‌ی سرفیس پن همراه خواهد بود.

این مدل که بیشتر به یک نوت‌بوک شباهت دارد، نشان می‌دهد که مایکروسافت از صفحه نمایش تاشو و لولاهای جالبی استفاده خواهد کرد که نقشی اساسی در طراحی کلی دستگاه دارند.

این دستگاه که احتمالا همان سرفیس فون مایکروسافت خواهد بود، از دو صفحه نمایش مختلف تشکیل شده است که می‌توان به‌صورت مجزا از آن‌ها استفاده کرد؛ البته در صورت باز شدن کامل، مانند یک نمایشگر کامل عمل می‌کند. این دو صفحه نمایش با یک لولا به هم متصل می‌شوند که ظاهری شبیه به تبلت دارد و هیچ فاصله‌ای بین دو نمایشگر وجود ندارد.

به گزارش WindowsCentral، این طراحی برای ارائه‌ی کاربردهای مختلف ایده‌پردازی شده است که به زاویه‌ی قرارگیری صفحه نمایش‌ها بستگی دارد. برای مثال، در صورت باز بودن کامل نمایشگرها، کاربردی شبیه به تبلت خواهد داشت. با اتصال صفحه کلید مجازی یا حقیقی می‌توان از آن به‌عنوان لپ‌تاپ استفاده کرد یا اینکه برای تماشای ویدیو یا هر محتوای دیگر، آن را در حالت تنت (شبیه به چادر مسافرتی) قرار داد.

فراموش نکنید که پتنت‌ها هرگز به معنای طرح نهایی و تولیدی نیستند؛ بنابراین نمی‌توان انتظار داشت مایکروسافت این طراحی را به‌زودی در بازار عرضه کند.

از طرف دیگر،‌ اخبار و شایعات مدعی هستند که مایکروسافت به دنبال چنین پروژه‌هایی است. شاید در اولین ماه از سال ۲۰۱۸ اخبار بیشتری در این باره بشنویم.

Surface Phone patents

Surface Phone patents

Surface Phone patents

Surface Phone patents

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.