آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

مدل 2018 گلکسی ای 7 سامسونگ با نام گلکسی ای 8 پلاس عرضه خواهد شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A730F و نام تجاری گلکسی ای ۸ پلاس (۲۰۱۸) در پایگاه اطلاعات Bluetooth SIG فاش شده است.

سامسونگ، به‌زودی از مدل جدید سری گلکسی ای (Galaxy A) رونمایی خواهد کرد و انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید گلکسی ای ۷ به همراه گلکسی ای ۵ توسط این شرکت معرفی شود. با این‏‌حال، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ نام تجاری دیگری را برای مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی ای ۷ درنظر گرفته است؛ سند فاش شده در پایگاه اطلاعات Bluetooth SIG، این موضوع را تأیید می‎کند.

مقاله‌های مرتبط:

گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A730F در Bluetooth SIG ثبت شده است؛ در توضیحات مربوط به این مدل، به نام گلکسی ای ۸ پلاس (۲۰۱۸) اشاره می‌شود. در ابتدا انتظار می‌رفت مدل SM-A730F به تبعیت از محصولات پیشین سری گلکسی ای، با نام تجاری گلکسی ای ۷ (مدل ۲۰۱۸) ارائه شود.

دریافت تأییدیه برای نسخه جدید گلکسی ای ۷ در حالی صورت می‌گیرد که کم‌تر از ۲۴ ساعت پیش، گوشی دیگری با شماره مدل SM-A530F در همین پایگاه فاش شده بود؛ در توضیحات مربوط به این مدل نیز به نام تجاری مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای ۸ اشاره می‌شود. در همین رابطه، مدتی پیش اعلام شد که شرکت سامسونگ برای هماهنگ‌سازی بیشتر نام‌گذاری گوشی‌های سری گلکسی ای و گلکسی اس، تصمیم دارد تا تغییراتی را در نام میان‎رده‌های جدید خود اعمال کند.

گلکسی اِی 8 2018

تصویر فاش شده از مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی ای ۸ پلاس سامسونگ

اگر شایعات پیشین پیرامون مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس صحت داشته باشد، انتظار داریم میان‎رده‎های جدید سامسونگ با صفحه‎نمایش بدون حاشیه و نسبت ابعاد ۱۸:۹ عرضه شود. شرکت سازنده از چنین نمایشگرهایی در گوشی پرچمدار گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ استفاده کرده است و آن‌را «اینفینیتی دیسپلی» می‌نامد. با این‌حال، اعضای جدید سری «گلکسی ای» فاقد صفحه‌نمایش لبه‎منحنی خواهند بود. با توجه به اطلاعات به‏‌دست آمده، نسخه ۲۰۱۸ گوشی گلکسی ای ۷ با نمایشگر ۶ اینچی و مدل جدید گلکسی ای ۵ با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی عرضه می‏‎شود.

به دلیل حذف حاشیه‌های اضافی، دکمه‏‌ی Home از پایین نمایشگر حذف و حسگر اثرانگشت به پنل پشتی منتقل شده است. در نسل قبل، سنسور اثرانگشت با دکمه‌ی Home ادغام و در پایین صفحه‌نمایش جای گرفته بود. تصاویر رندر شده از نسخه‏‌ی جدید گوشی‌‏های گلکسی ای، حاکی از آن است که هیچ‌یک از میان‎رده‌های جدید سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز نخواهند بود و تنها یک سنسور برای دوربین اصلی درنظر گرفته شده است.

پردازنده اکسینوس ۷۷۸۵ به مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس قدرت خواهد داد و چهار گیگابایت رم نیز برای این دو مدل درنظر گرفته شده است. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که می‌توانید آن‏‌را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD افزایش دهید، از دیگر مشخصات احتمالی کهکشانی‌های جدید خواهد بود. با وجود گذشت چندین ماه از انتشار نسخه رسمی به‏‌روزرسانی اندروید اوریو توسط گوگل، گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس از نسخه‏‌ی قدیمی‌تر اندروید ۷.۱.۱ نوقا استفاده می‎کنند.

لازم به‏‌ذکر است که اعضای جدید سری گلکسی ای (Galaxy A)، پیش‎تر موفق به دریافت تأییدیه از Wi-Fi Alliance و FCC شده‎اند. به همین جهت، ممکن است نسخه ۲۰۱۸ گوشی گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس تا پیش از پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده به صورت رسمی معرفی شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.