آموزش تعمیرات گوشی

هواوی میت 10 با نمایشگر بدون حاشیه و پشتیبانی از واقعیت افزوده معرفی می‎شود

شرکت هواوی، معمولاً فبلت‌های پرچم‌دار خود را از سری میت در پاییز عرضه می‎کند و انتظار می‎رود که میت 10 به این سنت وفادار باشد. در همین راستا، گزارش‌‌های جدید نشان می‎دهند که هواوی از فبلت پرچم‌دار میت 10 در ماه اکتبر (نیمه دوم مهر و دهه اول آبان ماه) رونمایی خواهد کرد.

ازآنجایی‌که محصولاتی مانند گلکسی اس 8 سامسونگ، جی 6 ال‌جی، اسنشیال فون و آیفون 8 اپل از نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برند، میت 10 هواوی به‌عنوان فبلت پرچم‎دار جدید این سازنده چینی نیز با کم‏ترین حاشیه ممکن روانه بازار خواهد شد.

هم‏چنین، شرکت هواوی به پیروی از سازندگان دیگر، تصمیم دارد فبلت میت 10 را با نمایشگر کشیده عرضه کند؛ شرکت ژاپنی JDI از صفحه‌‏نمایش مورد بحث، مدتی پیش رونمایی کرد و آن را Full Active می‌نامد. این نمایشگر ۶ اینچی، حاشیه‎های بسیار کمی دارد و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. به همین جهت، فبلت پرچم‎دار آینده هواوی به‌گونه‌ای طراحی شده است که بخش قابل‎توجهی از پنل جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص خواهد یافت.

   9

حساسیت این نمایشگر، به‎طور قابل ‎توجهی زیاد است؛ به همین جهت، نمایشگر حتی درصورتی‌که دست شما رطوبت داشته باشد، همچنان دستورات ورودی را تشخیص می‎دهد. تولید انبوه این نمایشگر، در حال حاضر آغاز شده است و همین موضوع باعث شده بسیاری منتظر رونمایی سونی از گوشی پرچم‎دار بدون حاشیه خود در نمایشگاه IFA تا پایان سال جاری میلادی باشند.

از قابلیت‎های دیگری که برای فبلت پرچم‎دار میت 10 انتظار داریم، می‌توان به چیپ‎ست اختصاصی Kirin 970 اشاره کرد که پیش‌‏تر نیز در مورد آن، شایعاتی منتشر شده است. این تراشه رده‎بالا بر مبنای لیتوگرافی ۱۰ نانومتری توسعه یافته است و هشت هسته پردازشی، Kirin 970 را به رقیب بسیار قدرتمندی برای تراشه‎های پرچم‎دار جدید کوالکام و سامسونگ تبدیل خواهد کرد. تراشه پرچم‎دار پیشین هواوی، Kirin 960 است که در میت 9 و هواوی پی 10 به کار گرفته شد.

به‎طور معمول، قابلیت‎های بیشتری برای سری میت در نظر گرفته می‎شود و به همین جهت، شایعات جدید از عرضه میت 10 هواوی با دوربین دوگانه، سنسور عنبیه با پشتیبانی از فناوری تشخیص سه‎بعدی و پشتیبانی از محتوای واقعیت افزوده حکایت دارند. هم‌چنین، انتظار می‎رود که فبلت پرچم‎دار جدید هواوی با حافظه رم قابل ‎توجه و یک باتری با ظرفیت بالا عرضه شود.

در حال حاضر، هیچ‌‏یک از این شایعات تأیید نشده است و باید منتظر ماند و دید کدام‎یک از این گمانه‎زنی‎ها، در نهایت تحقق خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.