آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

کوالکام مبدل های‌ فای جدیدی ارائه می‌کند – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

کوالکام قصد دارد ماژول های‌فای را برای گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون و پورت یواس‌بی نوع سی بازتعریف کند.

جدیدترین چیپ‌ست کوالکام به نام اسنپدراگون ۸۴۵ رسما معرفی شد؛ اما این تنها خبری نبود که در اجلاس فناوری این هفته‌ی کوالکام در هاوایی اعلام شد.

مقاله‌های مرتبط:

با توجه به کنار گذاشته شدن جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری، به نظر می‌رسد کوالکام قصد دارد های‌فای را به‌صورت جدی وارد عمل کند. این شرکت اعلام کرد امکان جدید Hi-Fi DAC را در اختیار تولیدکنندگان موبایل قرار می‌دهد تا در دستگاه‌های خود به کار ببرند.

مبدل دیجیتال به آنالوگ Aqstic AQT1000 Hi-Fi ماژولی است که بر‌خلاف مبدل‌های ساده‌ی جک ۳.۵ میلی‌متری، با هدف فراهم آوردن بهترین تجربه‌ی صوتی برای کاربران ارائه شده است.

این ماژول از بازه‌ی دینامیکی ۱۲۳ دسی‌بل تا ۳۸۴ کیلوهرتز، صدای ۳۲ بیتی و THD+N پشتیبانی می‌کند. این مبدل به درگاه یواس‌بی نوع سی دستگاه شما و از سمت دیگر به هدفون ۳.۵ میلی‌متری متصل می‌شود و تجربه‌ی صدای های‌فای را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر موارد فوق، Aqstic از صدای حجیم دایرکت استریم دیجیتال (DSD) نیز پشتیبانی می‌کند. از این فرمت معمولا در ضبط اجراهای زنده و کنسرت‌ها استفاده می‌شود. هرچند کیفیت ضبط این‌گونه صداها به عواملی مانند نرخ سمپل نیز بستگی دارد؛ اما به اعتقاد بسیاری، DSD فرمت صوتی است که طبیعی‌ترین صدا را در این شرایط ارائه می‌دهد.

ماژول Aqstic AQT1000 Hi-Fi DAC شرکت کوالکام به‌زودی در دسترس سازندگان لوازم جانبی قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.