آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

گلکسی اس 10 با قابلیت‌های مبتنی هوش مصنوعی و شارژدهی بیشتر فاش شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

اطلاعات به‌دست آمده پیرامون پرچم‌دار ۲۰۱۹ سامسونگ، حاکی از عرضه این مدل با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی و پشتیبانی از 5G است.

در حالی‌که دو هفته به زمان رونمایی رسمی از گوشی گلکسی اس ۹ و گلکس اس ۹ پلاس باقی مانده، مشخصات احتمالی پرچم‌داران ۲۰۱۹ سامسونگ از سری گلکس اس توسط یک منبع در چین فاش شده است. اطلاعات به‌دست آمده توسط منبعی فاش شده که شایعات درستی را پیرامون محصولات پیشین سامسونگ منتشر کرده است. با این‌حال، زمان زیادی تا رونمایی از جانشین کهکشانی‌های ۲۰۱۸ سامسونگ باقی مانده است و به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به شایعات منتشر شده پیرامون گلکسی اس ۱۰ نگریست.

مقاله‌های مرتبط:

جانشین گلکسی اس ۸ از نظر طراحی، تفاوت چشمگیری نسبت به نسل قبل ندارد؛ با این‌حال، می‌توان انتظار داشت گلکسی اس ۱۰ (یا هر نام دیگری که برای این گوشی درنظر گرفته می‌شود)، تغییرات عمده‌ای نسبت به پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ داشته باشد. هوش مصنوعی و ویژگی‌هایی مبتنی بر آن، یکی از تِرِندهای بازار موبایل است؛ به همین جهت، عضو جدید سری گلکسی اس در سال ۲۰۱۹ به واحد پردازش عصبی اختصاصی برای پردازش ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. به همراه نسل جدید تراشه اکسینوس، حافظه‌ی UFS 3.0 از دیگر مشخصات احتمالی پرچم‌دار سال آینده سامسونگ است؛ این حافظه‌ها، سرعت انتقال داده را به دو برابر افزایش خواهد داد و مصرف انرژی کم‌تری دارند.

پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات (5G) نیز می‌تواند به عنوان یکی از قابلیت‌های گلکسی اس ۱۰ معرفی شود زیرا این نسل ارتباطی در سال آینده، ارائه خواهد شد. سامسونگ همچنین احتمالاً از یک باتری با طراحی L-شکل استفاده خواهد کرد تا شارژدهی گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش را افزایش دهد. ضمن اینکه بعید نیست نسل جدید نمایشگرهای Infinity Display در سال آینده معرفی شوند که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه ۹۳ درصدی ارائه خواهند داد. توجه روی فناوری‌های احراز هویت سه‌بعدی نظیر سیستم تشخیص چهره، باعث خواهد شد جانشین گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس چنین قابلیت‌هایی را به همراه داشته باشد.

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، هنوز زمان زیادی به معرفی پرچم‌داران ۲۰۱۹ سامسونگ از سری «گلکسی اس» باقی مانده است؛ به همین جهت، احتمال دارد بخشی از مشخصات به‌دست آمده نادرست باشند. 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.