آموزش تعمیرات گوشی

گلکسی اس 8 مینی سامسونگ، برخلاف پیش‎بینی‎ها عرضه نخواهد شد

مدتی پیش، شایعه‌ای مبنی بر توسعه نسخه کوچک‌تر گوشی پرچم‎دار گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شد و به همین جهت، رونمایی از گلکسی اس ۸ مینی تا پیش از پایان تابستان، محتمل به نظر می‎رسید. همان‌طور که از نام این مدل پیدا است، گمان می‏‌رفت که گلکسی اس ۸ مینی از یک نمایشگر کوچک‎تر و مشخصات سخت‎افزاری ضعیف‎تر نسبت به گلکسی اس ۸ سامسونگ استفاده نماید.

در همین راستا، شایعات از عرضه گلکسی اس ۸ مینی با نمایشگر ۵.۳ اینچی، تراشه قدیمی اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی حکایت داشتند. لازم به ذکر است که بر اساس گمانه‎زنی‎ها، سامسونگ تصمیم داشت از یک نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ در نسخه «مینی» گوشی پرچم‎دار ۲۰۱۷ استفاده نماید و این مدل، از طراحی بدون حاشیه مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس برخوردار شده بود.

    8

اما توئیت تازه منتشرشده از چین، به شایعات و گمانه‎زنی‌ها در نسخه ارزان‎قیمت گلکسی اس ۸ پایان می‎دهد. این توئیت که بر اساس اعلام رسمی یکی از مهندسان سامسونگ منتشر شده است، تأیید می‌کند که این شرکت کره‎ای تصمیمی برای عرضه گلکسی اس ۸ مینی ندارد و حتی توسعه و طراحی چنین مدلی در دستور کار قرار نگرفته است.

منبع انتشار این خبر، سابقه خوبی در زمینه فاش کردن مشخصات گوشی‌های هوشمند جدید دارد و احتمالاً خبر جدید وی مبنی بر عدم عرضه گلکسی اس ۸ مینی و نادرست بودن شایعات پیشین، صحت دارد. درصورتی‌که شرکت سامسونگ به دنبال عرضه نسخه «مینی» یا ارزان‌قیمت‎تر گوشی‌های پرچم‎دار خود باشد، آیا این مدل‌ها را به لیست خرید خود اضافه خواهید کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.