آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

گلکسی اس 9 با دوربین 12 مگاپیکسلی و پردازنده اکسینوس 9810 عرضه خواهد شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

گلکسی اس ۹ سامسونگ به‌تازگی در وب‌سایت یک اپراتور موبایل فهرست شده است. این‌طور که ادعا می‌شود، این مدل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد شد.

شعبه رومانی اپراتور موبایل Orange، به‌تازگی صفحه‌ای در وب‌سایت رسمی خود برای گلکسی اس 9 سامسونگ ایجاد کرده است که بخشی از مشخصات نهایی این مدل را تأیید می‌کند. در حال‌ حاضر امکان دسترسی مستقیم به صفحه مذکور از طریق وب‌سایت اپراتور Orange وجود ندارد؛ اما نسخه‌های کش، این اجازه را می‌دهند که با بخشی از مشخصات نهایی کهکشانی‌های ۲۰۱۸ سامسونگ آشنا شویم.

مقاله‌ی مرتبط:

لازم به‌ ذکر است که تنها جانشین گلکسی اس ۸ در وب‌سایت این اپراتور موبایل، فهرست شده و اطلاعات مربوط به مدل «پلاس» هنوز به‌ دست نیامده است. گلکسی اس ۹ با صفحه‌نمایش سوپر آمولد ۵.۸ اینچی ارائه خواهد شد که رزولوشن +QHD (یا ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل)  دارد. در این لیست تأیید می‌شود که بخشی از نمایشگر جانشین گلکسی اس ۸ به فشار حساس است و نسبت به میزان فشار وارد بر صفحه‌نمایش، دستوراتی اجرا می‌شود؛ البته مشخص نیست که تمامی صفحه‌نمایش به فشار حساس خواهد بود یا مانند گلکسی اس ۸، تنها دکمه‌ی هوم می‌تواند فشار وارد بر نمایشگر را تشخیص دهد.

در لیست ارائه‌شده توسط اپراتور Orange، تأیید می‌شود که پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود؛ دوربین اصلی، فناوری Dual Pixel را به همراه دارد و به سنسوری با لنز F1.5 مجهز شده است. اپراتور موبایل رومانیایی مدعی است گشادگی دیافراگم دوربین قابل تنظیم خواهد بود و به F2.4 می‌رسد؛ چنین قابلیتی‌ را پیش‌تر در گوشی تاشوی W2018 سامسونگ دیده بودیم.

این‌طور که پیدا است، تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ قدرت پردازشی جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را تأمین خواهد کرد؛ این پردازنده، هشت هسته پردازشی ۶۴ بیتی دارد. انتظار می‌رود در سایر مدل‌هایی که در آسیا عرضه می‌شوند، سامسونگ از تراشه اختصاصی خود استفاده کند؛ این پردازنده، قدرت پردازشی بالاتری در مقایسه با اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه می‌دهد. در ادامه، می‌توانید مشخصات احتمالی پرچم‎داران جدید شرکت کُره‌ای را با یک‌دیگر مقایسه کنید:

مقایسه مشخصات گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

مشخصات / مدل گلکسی اس ۹  گلکسی اس ۹  پلاس
نمایشگر

WQHD+/”۵.۸

 سوپر آمولد

دکمه‌ی هوم حساس به فشار

WQHD+/”۶.۳

سوپر آمولد

دکمه‌ی هوم حساس به فشار

پردازنده

اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی (چین و آمریکا) / اکسینوس ۹۸۱۰ سامسونگ با هشت هسته پردازشی (نسخه جهانی)

اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی (چین و آمریکا) / اکسینوس ۹۸۱۰ سامسونگ با هشت هسته پردازشی (نسخه جهانی)
حافظه‌ی رم

۴ گیگابایت

۶ گیگابایت
حافظه داخلی

۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت

۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی

تکی؛ ۱۲ مگاپیکسلی Dual Pixel با F1.5 / امکان فیلم‌برداری اسلوموشن با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080P FHD وجود دارد / دهانه لنزی دوربین تا F2.4 متغیر خواهد بود

دوگانه؛ ۱۲ مگاپیکسلی Dual Pixel با F1.5 / امکان فیلم‌برداری اسلوموشن با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080P FHD وجود دارد / دهانه لنزی یکی از سنسورهای دوربین تا F2.4 متغیر خواهد بود.
دوربین سلفی

۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار

۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار
باتری

۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
دستیار صوتی بیکسبی

دارد؛ امکان فراخوانی از طریق صوت یا کلید فیزیکی بیکسبی

حسگر اثرانگشت

دارد

دارد
اسکنر عنبیه

دارد

دارد
پشتیبانی از داک DeX

دارد؛ نسخه جدید

دارد؛ نسخه جدید
ضخامت

۸.۴ میلی‌متر

۸.۵ میلی‌متر
سیستم‌عامل

اندروید اوریو ۸.۰ و رابط کاربری SE 9.0

اندروید اوریو ۸.۰ و رابط کاربری SE 9.0

پرچم‌دار گلکسی اس ۹ سامسونگ به همراه برادر بزرگ‌تر خود در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) به‌صورت رسمی در یک رویداد خبری موسوم به Unpacked معرفی خواهد شد. کهکشانی‌های بعدی گران‌قیمت سامسونگ به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی مجهز شده‌اند و مدل «پلاس» با دوربین دوگانه ارائه می‌شود. انتظار داریم سیستم عامل اندروید اوریو روی جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اجرا شود؛ ظاهر سیستم‌عامل اندروید با پوسته‌ی Samsung Exprience 9.0 شخصی‌سازی خواهد شد.

در مراسم خبری معرفی اعضای جدید سری گلکسی اس، انتظار داریم لوازم جانبی و قاب‌های جدیدی نیز برای آن‌ها معرفی شود. داک DeXPad، از جمله لوازم جانبی است که برای گلکسی اس ۹ ارائه خواهد شد؛ گوشی به‌صورت افقی روی نسل جدید داک DeX قرار می‌گیرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.