آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

گلکسی اس 9 در طرح‌های شماتیک با یک دوربین فاش شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

طرح شماتیک فاش‌شده، عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ سامسونگ را با یک دوربین و حسگر اثر انگشت در  پنل پشتی تأیید می‏‌کند.

هرچه به پایان سال ۲۰۱۷ نزدیک‌تر می‌شویم، گمانه‌زنی و شایعه‌پردازی در مورد پرچم‌داران سال آینده افزایش پیدا می‌کند؛ در نیمه اول ۲۰۱۸، گوشی‌های جدیدی از جمله گلکسی اس ۹ سامسونگ و ال‌جی جی ۷ به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ، از جمله مورد انتظارترین پرچم‌داران سال آینده به شمار می‌روند که در شایعات زیادی، به مشخصات و طراحی احتمالی آن‌ها پرداخته شده است. مدتی پیش، اعلام شد که پرچم‌دار جدید کُره‌ای‌ها، حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به نسل قبل دارد؛ گمان می‌رود در جانشین گلکسی اس ۸ با حذف حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه به ۹۰ درصد برسد.

مقاله‌های مرتبط:

همچنین شایعه‌پردازی‌ها حاکی از آن هستند که حسگر اثر انگشت در گلکسی اس ۹ سامسونگ در پنل پشتی قرار خواهد داشت؛ بااین‌حال شرکت کُره‌ای به انتقاد کاربران توجه کرده است و حسگر اثر انگشت در پرچم‌دار بعدی سامسونگ به زیر دوربین اصلی منتقل خواهد شد. تصویر به‏‌دست‌آمده از نسخه جدید برنامه S Health سامسونگ، تأیید می‌‌کند که حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی قرار می‌گیرد.

همان‌طور که گفته شد، گلکسی اس ۹ در دو مدل عرضه خواهد شد؛ البته، سال آینده تفاوت‌های بین نسخه «استاندارد» و «پلاس» تنها به اندازه صفحه‌نمایش محدود نخواهد شد و سامسونگ، تصمیم دارد پرچم‌داران جدیدش را با تفاوت‌های چشمگیری ارائه دهد. اگر گمانه‌زنی‌ها را مبنا قرار دهیم، گلکسی اس ۹ به دوربین اصلی با یک سنسور مجهز می‌شود؛ این در حالی است که در نسخه پلاس، سامسونگ از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. لازم به‌ ذکر است که فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۸ در اواخر تابستان، با دوربین دوگانه عرضه شد؛ اما چینش سنسورهای دوربین گلکسی اس ۹ با فبلت رده‌بالای ۲۰۱۷ این شرکت، متفاوت است.

گلکسی اس 9

طرح‌ شماتیک تازه به‌دست‌آمده نیز شایعات پیشین در مورد پرچم‌داران جدید این شرکت را تأیید می‌کند؛ این تصاویر حاکی از آن هستند که گلکسی اس ۹ با یک دوربین عرضه خواهد شد و حسگر اثر انگشت به پنل پشتی انتقال می‌یابد. در طرح‏‌های شماتیک لورفته، چهار دکمه‌ی فیزیکی مانند نسل قبل جلب‌ توجه می‌کند که احتمالاً یکی از آن‌ها برای فعال‌سازی دستیار صوتی بیکسبی کاربرد خواهد داشت. در لبه‌ی پایین گوشی، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا قرار گرفته است.

تصاویر رندر نیز ظاهر احتمالی گلکسی اس ۹ و نسخه «پلاس» آن‌ را به نمایش می‌گذارند؛ همان‌طور که این تصاویر نشان می‌دهند، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نازک‌تر شده است. در پشت گوشی، سنسور دوربین و حسگر اثر انگشت به‌صورت عمودی چیده شده‌اند؛ البته در نسخه «پلاس» از دوربین دوگانه استفاده شده است. فلاش LED در سمت راست دوربین اصلی قرار دارد.

گلکسی اس 9

در رابطه با پرچم‌داران بعدی سامسونگ، مدتی پیش در زومیت خواندید که گلکسی اس ۹ سامسونگ به اسکنر عنبیه بهبودیافته مجهز می‏‌شود؛ گفته شده است که رزولوشن لنز مورد استفاده برای اسکنر عنبیه به ۳ مگاپیکسل خواهد رسید. ضمن اینکه این شرکت به دنبال اعمال بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری است تا مدت زمان لازم برای احراز هویت کاربران با استفاده از اسکنر عنبیه به کم‌تر از ۱ ثانیه برسد. از دیگر شایعات موجود در مورد گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، می‌توان به معرفی احتمالی آن‌ها در ماه فوریه اشاره کرد؛ اعلام شده است که سامسونگ، پرچم‌داران بعدی خود را در ماه ژانویه معرفی نخواهد کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.