آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

گلکسی اس 9 سامسونگ با حسگر اثر انگشت جدید عرضه می‌شود – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

تصویر فاش‌شده از نسخه جدید برنامه S Health، جای‌گیری حسگر اثر انگشت گلکسی اس ۹ را در زیر دوربین اصلی تأیید می‏‌کند.

سامسونگ اوایل سال ۲۰۱۸ از  گلکسی اس ۹ به همراه نسخه «پلاس» آن رونمایی خواهد کرد. این موضوع باعث شده است شایعات زیادی در مورد پرچم‌داران بعدی غول فناوری طی چند هفته اخیر منتشر شود.

مقاله‌های مرتبط:

یکی از گمانه‌زنی‏‌ها در مورد جانشین گلکسی اس ۸، انتقال حسگر اثر انگشت به زیر دوربین اصلی است. در گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸، سامسونگ ناچار شده بود حاشیه‌های نمایشگر را حذف کند و در نتیجه‌ی این تغییرات، دکمه‏‌ی فیزیکی هوم از پنل جلوی گوشی کنار گذاشته شد؛ به همین جهت، حسگر اثر انگشت به پنل پشتی گوشی منتقل شده است. با این‌حال کاربران از جای‌گیری نامناسب این سنسور در پشت گوشی رضایت ندارند؛ ابعاد کشیده‌ی گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ، استفاده از حسگر اثر انگشت را دشوار می‌کند.

البته سامسونگ تلاش کرد جای‌گیری حسگر اثر انگشت را با انتقال فلاش LED به کنار دوربین اصلی دوگانه گلکسی نوت ۸ بهبود دهد؛ اما کاربران همچنان برای استفاده از این سنسور به‌منظور احراز هویت خود با مشکل مواجه هستند. آخرین گمانه‌زنی‌‌ها نیز حاکی از آن هستند که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با دوربین دوگانه مانند گلکسی نوت ۸ ارائه خواهند شد؛ چینش سنسورهای دوربین به‌صورت عمودی است و البته حسگر اثر انگشت در زیر دوربین اصلی قرار می‌گیرد.

گلکسی اس 9

برای تأیید این ادعا، تصویری از نسخه‌ی جدید برنامه S Health ‌به‌ دست آمده است که دستورالعمل‌های لازم را به‌منظور استفاده از حسگر تشخیص ضربان قلب ارائه می‏‌دهد. اگر در تصویر فاش‌شده دقت کنید، حسگر اثر انگشت در زیر دوربین اصلی قرار دارد و مانند پرچم‌داران پیشین سامسونگ، سنسور تشخیص ضربان قلب در کنار دوربین اصلی جای گرفته است. البته به‌ نظر می‌‏رسد حسگر اثر انگشت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس چندان بزرگ نیست؛ به همین جهت، باید دید که کاربران چه واکنشی نسبت به این موضوع نشان خواهند داد.

در رابطه با پرچم‌داران بعدی سامسونگ، مدتی پیش در زومیت خواندید که گلکسی اس ۹ سامسونگ به صفحه‌نمایش ۵.۷۷ اینچی مجهز خواهد شد؛ این مدل در ایالات متحده با تراشه تازه معرفی‌شده اسنپدراگون ۸۴۵ عرضه می‌شود و در سایر بازارها، می‌توانید نسخه‌ای از آن را با پردازنده‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ خریداری کنید.

یکی‌دیگر از گمانه‌زنی‌ها در مورد پرچم‌داران سال آینده شرکت کُره‌ای، ارائه‌ی آن‌ها با دوربین اصلی با لنز با دیافراگم F1.5 است. سامسونگ این امکان را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا بتوانند دریچه دیافراگم را به‌صورت دستی، تنظیم کنند. نسل جدید داک DeX سامسونگ نیز به همراه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس معرفی خواهد شد که بر اساس شایعات منتشرشده، بیشتر مانند پد عمل خواهد کرد و به کاربران اجازه می‌‏دهد از صفحه‌نمایش به‌عنوان ماوس و صفحه‌کلید استفاده کنند. البته هیچ‌یک از این شایعات به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.