آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

گلکسی اس 9 سامسونگ ۲۵ اسفند وارد بازار خواهد شد – تعمیرات موبایل 118

[ad_1]

ایوان بلس، به‌تازگی جزئیاتی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس منتشر کرده است که زمان عرضه احتمالی آن‌ها را تأیید می‌کند.

 گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ در آستانه رونمایی هستند و همین موضوع باعث شده است گمانه‌‏زنی‌ در مورد هر دو مدل در طی چند هفته اخیر، شدت بگیرد. در آخرین اطلاعات فاش‌شده، اشاره می‏‌شود که پرچم‏‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد و در کم‌تر از یک ماه، وارد بازار می‌شوند.

ایوان بلس که سابقه‌ی بسیار خوبی در فاش کردن اطلاعات مربوط به پرچم‌داران جدید دارد، به‌تازگی مدعی شده است که جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس توسط سامسونگ در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) معرفی خواهد شد. در تاریخ یک مارس، پیش‏‌فروش نسل جدید کهکشانی‌‏های این شرکت آغاز خواهد شد و در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند)، احتمالاً هر دو گوشی به بازار عرضه می‌شود. گمان می‌رود که اطلاعات جدید در مورد زمان عرضه گلکسی اس ۹ توسط یکی از مقامات در یک شرکت سازنده‌ی کیس، در اختیار ایوان بلس قرار گرفته است.

مقاله‌های مرتبط:

سم‌موبایل نسبت به زمان ذکرشده برای عرضه پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ خوش‌بین است و ادعا می‌کند که منابع مطلع، این تاریخ را تأیید کرده‌اند. هرچند این وب‌سایت مدعی است که زمان اعلام‌شده برای رونمایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با رویه‏‌ی مرسوم معرفی محصولات جدید شرکت کُره‌ای، هم‌خوانی ندارد؛ سامسونگ معمولاً پرچم‌دارانش را چندین روز مانده به برگزاری نمایشگاه‌های معتبر معرفی می‌کند؛ اما به‌ نظر می‌رسد که برای رونمایی از جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در سال جدید میلادی، استثنا قائل شده است.

ضمن اینکه باید اشاره کرد که در تاریخ ۱۶ مارس، اعضای جدید سری گلکسی اس در تمامی بازارها عرضه نخواهند شد و احتمالاً این تاریخ به فروش پرچم‌داران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ در بازارهای عمده نظیر ایالات متحده و کره جنوبی اختصاص می‌یابد. به همین جهت، باید برای عرضه‏‌ی هر دو مدل در بازارهای دیگر، مدت زمان بیشتری منتظر بمانید.  

تا برگزاری نمایشگاه MWC 2018، تقریباً یک ماه زمان باقی مانده است و انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از اعضای ۲۰۱۸ سری گلکسی اس سامسونگ در طی هفته‌های آتی ارائه شود. علاوه‌ بر سامسونگ، شرکت هواوی نیز تصمیم دار جانشین هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس را به‌صورت رسمی با دوربین سه‌گانه و تمرکز بر هوش مصنوعی در ماه فوریه در بارسلون ارائه دهد.

مهم‌ترین برگ برنده گلکسی اس ۹ و نسخه «پلاس» آن نسبت به نسل قبل، تجهیز هر دو مدل به لنزی با F1.5 است که می‌توانید اندازه دیافراگم را به‌صورت دستی تغییر دهید؛ البته در مدل ۶.۲ اینچی، سامسونگ از ترکیب دو دوربین استفاده  خواهد کرد. در کنار این موضوع، سامسونگ اخیراً عبارت تجاری «دوربین، مجدداً مجسم شده است» را به ثبت رسانده است و به‌ نظر می‌رسد که از این عبارت برای تبلیغ جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس استفاده خواهد کرد. تمامی مدل‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ به تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ مجهز نخواهند بود؛ این‏‌طور که پیدا است، شرکت کُره‌ای برای عرضه گلکسی اس ۹ در ایالات متحده و چین، از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام استفاده می‏‌کند. اعضای جدید سری گلکسی اس به‌تازگی در FCC رؤیت شده‌اند که نزدیک بودن زمان عرضه‌ی آن‌ها را مورد تأیید قرار می‌دهد. علاوه‌ بر این، گفته می‌شود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از پرچم‏‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ حذف نخواهد شد. 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.