آموزش تعمیرات گوشی

گلکسی نوت 8 اواخر سپتامبر با قیمت ۱۰۰۰ یورو معرفی می‌شود

بدون شک گلکسی نوت ۸ را باید محصول بعدی سامسونگ در حوزه‌ی موبایل خواند که تمرکز اصلی این کمپانی کره‌ای را به خود اختصاص داده است. انتظار می‌رود همچون همیشه در روزهای منتهی به پاییز شاهد رونمایی و عرضه‌ی این گوشی هوشمند باشیم. گزارش جدید منتشرشده در رابطه با این گوشی هوشمند نشان از این دارد که سامسونگ در نظر دارد گلکسی نوت ۸ را اواخر سپتامبر سال جاری با برچسب قیمت ۹۹۹ یورویی معرفی کند. از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای این گوشی باید به نمایشگر امولد ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ همچون گوشی‌های سری گلکسی اس جدید اشاره کرد.

سامسونگ در گلکسی اس ۸ پلاس از وجود نمایشگر ۶.۲ اینچی استفاده کرده است؛ از این‌رو کره‌ای‌ها تصمیم‌ گرفته‌اند با افزایش جزئی سایز نمایشگر گلکسی نوت ۸ وجه تمایزی هرچند جزئی با گلکسی اس ۸ پلاس ایجاد کنند. از دیگر وجوه تمایز باید به استفاده از ماژول‌های سخت‌افزاری قوی‌تر در کنار دوربین دوگانه اشاره کرد. همچنین باید قلم S Pen را نام برد که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های سری گلکسی نوت است.

از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای گلکسی نوت ۸ باید به تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ در کنار اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره کرد؛ ضمنا حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی نیز با این گوشی همراه خواهد شد. گلکسی نوت ۸ با بهره‌گیری از رم ۶ گیگابایتی، دومین محصول این کمپانی کره‌ای پس از گلکسی سی ۹ خواهد بود که حافظه‌ی رم آن بیشتر از ۴ گیگابایت است.

گلکسی نوت ۸ همچنین اولین گوشی هوشمند کمپانی کره‌ای خواهد بود که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. بنا بر شنیده‌ها، هر دو سنسور دوربین دوگانه گلکسی نوت رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. ضمنا لنز هر دو دوربین نیز از سنسور لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهد برد. دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ آرایشی افقی دارد و در سمت چپ فلش و سنسور ضربان سنج قرار خواهد گرفت.

سامسونگ در گلکسی نوت ۸ نیز سنسور اثر انگشت را هم‌ردیف با دوربین قرار خواهد داد؛ ولی این سنسور با فاصله‌ای بیشتر در سمت راست فلش و سنسور ضربان سنج قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود نوت ۸ با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه شود که نشان‌دهنده‌ی در نظر گرفتن ریسک‌های استفاده از باتری بزرگ‌تر و مشکلاتی است که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد.

در مورد S Pen سامسونگ استفاده از این قلم را با تغییرات در قابلیت مالتی‌تسکینگ بهبود بخشیده است؛ به‌طوری‌که امکان ترجمه‌ی کامل یک جمله از طریق تبدیل واحدهای پولی بسیار بهبود پیدا کرده است. حتی در گلکسی اس ۸ می‌توان یادداشت‌های اضافه‌شده در حالت Always on Display را پین کرد.

گلکسی نوت ۸ از داک DeX سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به قیمت ۹۹۹ یورویی اعلام‌شده برای گلکسی نوت ۸، انتظار می‌رود این گوشی برچسب قیمتی بالاتر از ۹۰۰ دلار داشته باشد؛ چراکه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با قیمت‌های ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو، به قیمت ۷۲۵ و ۸۲۵ دلار در قالب نسخه‌های آنلاک در اختیار کاربران قرار گرفتند. گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی راهی بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.