آموزش تعمیرات گوشی

گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ در کره به دستیار شخصی بیکسبی مجهز شده است

سامسونگ در ماه ژانویه از گوشی هوشمند گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد. حالا این کمپانی گوشی مورد بحث را در کشور خانگی خود یعنی کره‌ی جنوبی عرضه کرده است. باید اشاره کنیم که مدل عرضه‌شده در کره به یک قابلیت جدید مجهز شده است.

بر خلاف مدلی که در سایر بازارهای جهان عرضه شده است، گلکسی A7 2017 در کره‌ی جنوبی به دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی سامسونگ نیز مجهز شده است. بدین ترتیب این محصول اولین گوشی هوشمند میان رده‌ی سری گلکسی A سامسونگ است که از دستیار دیجیتال این شرکت بهره‌ می‌برد. البته این گوشی به نسخه‌ی کامل دستیار هوشمند بیکسبی مجهز نشده و در واقع فاقد امکانات صوتی این دستیار شخصی است. افزون بر این، برای فعال‌سازی بیکسبی در این گوشی دکمه‌ی فیزیکی همانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس وجود ندارد.

این مدل جدید از نظر مشخصات فنی تفاوتی با مدل عرضه‌شده در سایر نواحی جهان ندارد. برای یادآوری باید اشاره کنیم که گوشی گلکسی A7 سامسونگ به یک نمایشگر فول اچ‌دی ۵.۷ اینچی مجهز شده و پردازنده‌ی این محصول، اکسینوس ۷۸۸۰ است. این دستگاه همچنین به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی مجهز شده که البته می‌توانید با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول را تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش دهید. گلکسی A7 سامسونگ از دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و جلو بهره می‌بر‌د و باتری این دستگاه، ظرفیتی ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

فریم این گوشی هوشمند فلزی باست و پشت آن با لایه‌ای از جنس شیشه‌ی سه‌بعدی پوشانده شده است. این محصول همچنین گواهی آی‌پی ۶۸ دارد و این یعنی در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. به‌طور دقیق‌تر می‌توان گلکسی A7 2017 را به مدت نیم ساعت در عمق یک و نیم متری آب قرار داد بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود.

این مدل از گوشی هوشمند گلکسی A7 سامسونگ به‌صورت انحصاری از طریق ای‌کا تلکام و در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. گوشی یادشده با قیمت ۵۱۵ دلار به فروش می‌رسد.

نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.