آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : اپل سال آینده دو آیفون اولد با فریم فولادی ضد زنگ عرضه می‌کند

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

مینگ‌چی کو گزارش داده است که اپل برای سال آینده، دو آیفون با نمایشگر اولد عرضه خواهد کرد که فریم آلومینیومی ضد زنگ دارند.

برای اولین‌ بار، آیفون ۱۰ (آیفون X) به‌عنوان یکی از گوشی‌های هوشمند اپل از نمایشگر اولد استفاده می‌کند؛ کوپرتینویی‌ها، این مدل را به همراه آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس معرفی کرده‏‌اند. البته آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس برخلاف آیفون ۱۰، فاقد نمایشگر اولد هستند و با پنل صفحه‌نمایش LCD ارائه شده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

با اینکه تنها دو ماه از معرفی آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل می‌گذرد، به‌ نظر می‌رسد روند گمانه‏‌زنی در مورد آیفون‌های جدید این سازنده آغاز شده است. مینگ‌چی کو که پیش‌تر در رابطه با آیفون‌های سال ۲۰۱۸ گمانه‌زنی کرده بود؛ در یادداشت اخیر خود اعلام کرده است که سال آینده، تعداد آیفون‌های اپل با نمایشگر اولد به دو مدل خواهد رسید.

اگر گمانه‌زنی‌های پیشین درباره‌ی آیفون‌های ۲۰۱۸ را در نظر بگیریم، انتظار می‌رود آیفون‌های اپل با نمایشگر اولد به ترتیب از نمایشگر ۵.۸ اینچی و ۶.۴ اینچی برخوردار باشند؛ مدل ۵.۲۸ اینچی که پیش‌تر به عرضه آن اشاره شده بود، دیگر تولید نخواهد شد؛ زیرا کوپرتینویی‌ها گمان می‌کنند که تقاضا برای گوشی‌ هوشمند با نمایشگر کوچک در بازار کاهش پیدا کرده است و به همین جهت، عرضه آیفون با نمایشگر اولد ۵.۲ اینچی به‌صرفه نیست.

به همین جهت، انتظار می‏‌رود یک مدل از آیفون‌های اولد اپل سال آینده به نمایشگری مشابه آیفون ۱۰ مجهز شود؛ مدل دیگر که احتمالاً صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ۶ اینچ خواهد داشت، به‌عنوان نسخه «پلاس» آیفون ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

مینگ‌چی کو درباره‌ی آیفون‌های سال آینده اپل، می‌گوید آیفون‌های جدید از فریم فولادی ضد زنگ بهره می‌برند؛ بااین‌حال، اپل تغییراتی در آن اعمال خواهد کرد که به افزایش سرعت انتقال داده به‌صورت بی‌سیم کمک می‌کند. یادداشت منتشرشده توسط مؤسسه KGI Securities به این موضوع اشاره دارد که فریم فولادی آیفون ۱۰ شرکت اپل از چهار قسمت تشکیل شده است؛ با این‌حال، انتظار می‌رود آیفون‌های جدید به فریم فولادی با بخش‌های بیشتر مجهز شده باشند. 

بر این اساس می‌توان انتظار داشت که مشخصات سخت‌افزاری آیفون‌های جدید اپل بهبود پیدا کند؛ با این‌حال، خبری از دوربین پشتی سه‌بعدی TrueDepth نیست. این تحلیل‌گر پیش‌تر اعلام کرده بود که اپل، آیفون‌های ۲۰۱۸ را به دوربین پشتی TrueDepth مجهز خواهد کرد، اما به‌ نظر می‌رسد که ترس کوپرتینویی‌ها از کمبود قطعه برای آیفون‌های ۲۰۱۸، باعث شده است از ارائه دوربین پشتی سه‌بعدی برای آیفون‌های جدید خود صرف‌ نظر کنند.

با توجه به عملکرد بی‌نظیر سیستم فیس‌ آی‌دی، به‌ نظر می‌رسد تمامی آیفون‌های جدید اپل در سال آینده به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مشابه با آیفون‌ ۱۰ مجهز خواهند بود؛ البته، پیش‌بینی شده است که در آینده نزدیک، سیستم تشخیص چهره فیس آی‌دی به تبلت‌های آیپد پرو جدید اپل نیز راه پیدا می‌‏کند.

با وجود اینکه اپل درنظر دارد آیفون‌های بیشتری با نمایشگر اولد در سال ۲۰۱۸ عرضه کند، به‌ نظر می‌رسد این سازنده حداقل یک آیفون با نمایشگر LCD در سال آینده معرفی خواهد کرد؛ بر اساس گمانه‏‌زنی‌ها، اپل به دنبال پنل‌ صفحه‌نمایش کشیده ساخت شرکت ژاپن دیسپلی (JDI) است که عرضه آیفون‌ جدید با قیمت پایین را امکان‏‌پذیر خواهد کرد.

از آنجاکه برای شایعه‌پردازی در مورد آیفون‌های سال ۲۰۱۸ زود است، باید به گمانه‌زنی‌ها در مورد این مدل با دیده شک و تردید نگاه کرد.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.