وبلاگ

گوشی‌های اقتصادی Q7 ،Q7 پلاس و Q7 آلفا ال جی

گوشی‌های اقتصادی Q7 ،Q7 پلاس و Q7 آلفا ال جی

کمپانی ال جی از گوشی های جدید 5.5 اینچی خود با نام های کیو 7، کیو 7 پلاس و کیو 7 آلفا رونمایی کرد که بیشتر به گوشی های میان رده و اقتصادی شباهت دارد. این محصولات در حقیقت نسخه پایین تر و ارزانی از سری G این شرکت به حساب می آید. پرچمدار جدید این کمپانی با نام G7 ThinQ چندی پیش رونمایی شد و اکنون این گوشی های مناسب ارائه گردیده است. این شرکت مدغی شده است که این محصولات جدید همان قابلیت پریمیومی را برخوردار بوده که بیشتر در گوشی پرچم دار دیده می شود. در ادامه تعمیرات موبایل 118 به بررسی این گوشی می پردازیم.

در سال پیش بود که ال جی گوشی Q6 را با شیشه منحنی در قیمت جلویی آن معرفی کرد و امسال نیز سه نوع گوشی از نوع Q7 را عرضه کرده است. نسخه های Q7 , Q7 alpha دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی سوپرواید ۵ یا ۸ مگاپیکسلی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳ گیگابایت رم می باشد. اما Q7 plus دارای 4 گیگ رم، حافظه داخلی 64 گیگی و دوربین اصلی با 16 مگا پیکسل می باشد. هنوز مدل پردازنده این گوشی های جدید معرفی نشده است اما براساس شنیده ها این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.5 یا 1.8 گیگاهرتزی خواهد بود که به احتمال زیاد ساخت کوالکام و اسنپدراگون می باشد چون که از شارژ سریع پشتیبانی می نماید. ولی معلوم نیست که از سری 600 یا 400 می باشد ولی شایان ذکر است که در گوشی Q6 از پردازنده 435 استفاده شده بود. آموزش تعمیرات موبایل می تواند راهکار مناسبی جهت فراگیری اطلاعات پیرامون انواع گوشی ها و نحوه تعمیرات آنها باشد.

هر سه نوع این گوشی های جدید دارای گواهینامه IP68، باتری 3000 میلی آمپر ساعت و اندروید 8.0 می باشد. این گوشی ها دارای ویژگی خاصی با نام Q Lens بوده کا با توجه به نداشتن دوربین دوگانه به صورت نرم افزاری می تواند تصاویر پرتره را با افکت بوکه ثبت نماید. اگر علاقه مند به موسیقی می باشد باید گفت که کیو 7 پلاس از DTS:X 3D Surround و Hi-Fi Quad DAC پشتیبانی می کند. ال جی در این سری جدید حسگر اثر انگشت خود را ارتقا و بهبود داده است بطوری که این حسگ می تواند عمل کلید دوربین را نیز انجام دهد، اسکرین شات بگیرد یا نوار اعلات را کنترل کند که منظور این است که با عمل سوایپ می توان اعلانات را باز نمود که قبلا در گوشی های هواوی دیده بودیم. قیمت این گوشی ها هنوز مشخص نشده است ولی رنگ آنها به صورت Moroccan Blue می باشد و گوشی های Q7 , Q7 plus نیز را می توان به صورت بنفش و مشکی تهیه نمود. این مرکز توانایی تعمیر تبلت و تعمیر لپ تاپ را نیز دارا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.