آموزش تعمیرات گوشی, گزارش زومیت, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : آنر 9 در جریان مراسمی در ایران رونمایی شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

جدیدترین پرچم دار برند آنر در جریان مراسمی، صبح امروز در هتل اسپیناس پالاس و با حضور اصحاب رسانه در ایران رونمایی شد.

۴ سال از معرفی برند آنر توسط هواوی می‌گذرد و این زیر برند همانند شرکت مادر خود یعنی هواوی، در طول سال‌های شکل‌گیری خود همواره مسیر رو به رشدی را طی کرده است. آنر موفق‌ترین برند در بازار فروش آنلاین گوشی‌ هوشمند در چین است. همانطور که از شعار برند آنر مشخص است، اصلی‌ترین جامعه‌ی هدف آن را جوانان تشکیل می‌دهند. فعالیت‌های برند آنر در ایران تا به امروز زیر سایه‌ی هواوی بوده است؛ با این حال مسئولان هواوی به دنبال استقلال بیشتر برند آنر در ایران هستند. برند آنر بر خلاف هواوی که تمرکز ویژه‌ای روی فروش آفلاین محصولات دارد، توجه خود را به کانال‌های آنلاین فروش معطوف کرده است؛ این برند سریع‌ترین رشد را در میان برندهای تلفن همراه آنلاین تا به امروز داشته است.

مراسم رونمایی از آنر ۹ در ایران

در ابتدای مراسم و پیش از رونمایی آنر ۹ در ایران، مسئولان دفتر هواوی در ایران به ارائه‌ی توضیحاتی در مورد این برند و موفقیت‌های آن در ایران پرداختند. سخنرانان این بخش خواهان مستقل شناخته شدن این برند در ایران بودند و ابراز امیدواری کردند که به‌زودی تیم مستقل آنر برای فعال‌تر کردن این برند وارد ایران شود. به خاطر شرایط خاص و پلتفرم‌های فروش آنلاین در ایران، آنر در سال‌های گذشته تمرکز خیلی زیادی روی بخش فروش آنلاین نداشته است و به گفته‌ی مسئولان، هواوی همچنان هر دو رویکرد آنلاین و آفلاین ادامه خواهد داشت. مهتاب بیک‌پور، مدیر دیجیتال برند آنر در ایران و تونی مدیر برند آنر در ایران، در پایان این بخش به سؤالات خبرنگاران در مورد استراتژی‌ها و اهداف این برند در ایران پاسخ دادند. محمد امین ناهید، مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی در پایان این بخش از مراسم افزود:

برند آنر به دنبال شناخته شدن به‌عنوان یک برند مستقل در ایران است و در شرایط کنونی زیر سایه‌ی هواوی فعالیت می‌کند؛ اما سیاست کلی ما بر این است که آنر تیم‌های خودش را داشته باشد. تیم آنر با هویت مستقل در حال ورود به ایران است و در ‌آینده به‌صورت مستقل در بخش‌های مختلف به فعالیت خواهد پرداخت. البته این مسئله کمی زمان‌بر است و در شرایط کنونی در حالت گذار هستیم.

مراسم رونمایی از آنر ۹ در ایران

بخش دوم مراسم به رونمایی از Honor 9 و ارائه‌ی توضیحاتی در مورد قیمت و مدل‌های مختلف آن پرداخته شد. آنر ۹ به‌عنوان پرچم‌دار گوشی‌های برند آنر، در ۲۸ روز اول فروش خود بالغ بر ۲۸ میلیون دستگاه فروش داشته است. آنر ۹ با نمایشگر ۵.۱۵ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و پردازنده‌ی بالارده‌ی کرین ۹۶۰ وارد بازار‌های جهانی خواهد شد. نمایشگر فول‌ اچ‌دی آنر ۹ تراکم ۴۲۸ پیکسلی برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. استفاده از شیشه‌ی سه‌بعدی ۱۵ لایه گوریلا گلس ۳ در پشت دستگاه و ترکیب آن با فریم فلزی و شیشه‌ی 2.5D بخش جلویی، جلوه‌ی زیبایی به آنر ۹ بخشیده است. شیشه‌ی استفاده‌شده در پشت گوشی به‌صورت یکپارچه است و دوربین دوگانه‌ی دستگاه را نیز در بر می‌گیرد. در نگاهی دقیق‌تر به آنر ۹ پیوند مناسب بخش‌های شیشه‌ای پشت و جلوی گوشی به فریم فلزی دستگاه نمایان است.

مراسم رونمایی از آنر ۹ در ایران

آنر ۹ به دوربین دوگانه‌‌‌ با سنسورهای ۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید و ۱۲ مگاپیکسل رنگی مجهز شده است. هواوی همچنین از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با f/1.9 در آنر ۹ استفاده کرده است. همانند دیگر نمونه‌های مجهز به دوربین دوگانه، آنر ۹ قادر به زوم دو برابری بدون افت کیفیت است.

مراسم رونمایی از آنر ۹ در ایران

هواوی از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع استفاده کرده است؛ به ادعای هواوی، شارژ شدن ۴۰ درصد از آن تنها به ۳۰ دقیقه زمان‌ نیاز دارد. آنر ۹ با اندروید ۷ نوقا وارد بازار خواهد شد؛ اما به گفته‌ی مدیر برند آنر در ایران، تا پایان سال جاری میلادی شاهد بروزرسانی آن به اندروید اوریو و نسخه‌ی هشتم EMUI خواهیم بود.

مراسم رونمایی از آنر ۹ در ایران

آنر ۹ در دو مدل ۴ و ۶ گیگابایتی با حافظه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است که هر دو مدل، ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) وارد بازار داخلی خواهند شد؛ شایان ذکر است که این دو مدل تنها در حافظه‌ی ذخیره‌‌سازی و حافظه‌ی رم با یکدیگر تفاوت دارند. پرچم‌دار برند آنر در دو رنگ خاکستری و آبی و با قیمت‌های یک میلیون ۷۹۹ هزار تومان و یک میلیون و ۹۹۹ هزار تومان وارد بازار ایران خواهد شد. نسخه‌ی قوی‌تر تنها به‌صورت آنلاین به فروش خواهد رسید و تنها خرید غیر آنلاین مدل ۴ گیگابایتی در ایران ممکن خواهد بود.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.