آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل از سنسور لیزری سه‌ بعدی استفاده خواهند کرد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

برطبق گزارشات، به‌ نظر می‌رسد که اپل در آیفون‌های سال ۲۰۱۹ از سنسور لیزری سه‌بعدی استفاده خواهد کرد.

چندهفته‌ای از عرضه‌ی آیفون 10 می‌گذرد. درحالی که کاربران با ویژگی انیموجی سرگرم هستند، تحلیلگران از ویژگی‌های آیفون‌های سال ۲۰۱۹ خبر می‌دهند. امروز وب‌سایت بلومبرگ گزارش جدیدی منتشر کرد که به استفاده از «سنسور سه‌بعدی» در آیفون‌های سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند. این سنسور که قرار است در قسمت پشتی دستگاه جای بگیرد، باعث بهبود توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های واقعیت‌ افزوده‌ی کوپرتینو‌نشین‌ها خواهد شد.

به‌ نظر می‌رسد که کارکرد این سنسورها به مدت‌زمان تابش و بازتابش نور لیزر وابسته باشد؛ به‌ این صورت که هرچه فاصله‌ی زمانی بین تابش تا بازتابش پرتو ساطع‌شده از سنسور بیشتر باشد، دستگاه به عمق بیشتر محیط پی می‌برد. دوربین‌های دوگانه آیفون و سنسور فیس‌ آی‌دی آیفون 10 (iPhone X) از این روش استفاده می‌کند. 

گوگل برای درک عمق میدان در گوشی‌های جدید خود از پیکسل‌های دوگانه استفاده کرده است که این کار را با روش تشخیص اختلاف منظر انجام می‌دهد. احتمال می‌رود که در سیستم جدید اپل شاهد نتایجی دقیق‌تر باشیم.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل به دنبال ساخت این سنسور سه‌بعدی توسط تأمین‌کنندگانش است؛ البته استفاده از این سنسور در آیفون‌های ۲۰۱۹ تنها گمانه‌زنی‌ است. موضوع مسلم، عزم راسخ اپل برای استفاده از این سنسورها در نسل‌های آینده آیفون است. اپل سعی دارد با قراردادن این سنسور در قسمت پشتی آیفون، درک عمق میدان را به هر دو روی آیفون گسترش دهد.

به‌ لطف پلتفرم ARKit، امسال شاهد نمونه‌های تأثیرگذار کارکردهای واقعیت‌ افزوده در دستگاه‌های آی‌او‌اسی بودیم.

اقدامات اخیر اپل و اهمیت دادن کوپرتینویی‌ها به سنسورهای سه‌بعدی، نشان از تلاش پشت‌ پرده‌ی اپل برای ساخت هدست واقعیت‌ افزوده دارد. مطمئنا اطلاعاتی که این سنسورها در اختیار اپل قرار می‌دهند، در ساخت این هدست نقش به‌سزایی ایفا خواهد کرد.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.