Telegram Desktop, آموزش تعمیرات گوشی, اخبار اپلیکیشن‌ها, تکنولوژی, تلگرام, تلگرام دسکتاپ, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : آپدیت 1.1.14 تلگرام برای دسکتاپ منتشر شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

هنوز بیست و چهار ساعت از انتشار به روز رسانی تلگرام برای iOS و اندروید نگذشته که نسخه دسکتاپ این پیام رسان هم به روز رسانی جدیدی دریافت کرد. نسخه 1.1.14 تلگرام دسکتاپ به همان قابلیت هایی مجهز شده که چند ماهی است در اختیار کاربران اپلیکیشن های موبایل قرار دارد.

حالا در تلگرام دسکتاپ هم می توانید پیام های متنی را به شکل بولد یا ایتالیک به دوستان خود ارسال کنید. به جز این امکانی فراهم شده که سوپرگروه های عمومی هم دارای لینک اشتراک گذاری باشند. همچنین اشتراک گذاری سریع پست های کانال ها و پیام های رسانه ای ربات ها و جستجوی اعضای سوپرگروه ها هم از دیگر قابلیت های جدید نسخه 1.1.14 تلگرام دسکتاپ هستند.

نسخه جدید تلگرام برای مدیران گروه ها هم قابلیت های جدیدی به ارمغان آورده، از جمله این که می توانند اعضای کانال را با نام کاربری جستجو نمایند. ضمنا درست مثل اپلیکیشن های موبایل حالا می توانید در قسمت گزارش روادید (Actions Log) به جستجو پرداخته و از همین قسمت دسترسی اعضا به سوپر گروه ها را با راست کلیک مسدود کنید.

نسخه 1.1.14 تلگرام هم اکنون برای دسکتاپ منتشر شده و با باز کردن اپلیکیشن می توانید گزینه Update را زیر ستون پیام ها ببینید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.