آموزش تعمیرات گوشی, پرچمدار, سامسونگ, گلکسی اس 8 اکتیو, موبایل مقاوم, موبایل و تبلت, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : انتشار تصاویر زنده از سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

سامسونگ از سال 2013 به بعد، هر سال پس از معرفی پرچمدار جدید سری «Galaxy S» خود، نسخه ای مقاوم تر از آن را نیز با پسوند «اکتیو» به بازار عرضه کرده است.

امسال نیز پس از معرفی گلکسی اس 8، منتظر ورژن اکتیو آن بودیم که حالا تقریباً یک ماه پس از تایید تصادفی آن توسط سامسونگ، تصاویر غیر رسمی و واقعی موبایل مذکور توسط کاربری به نام «دومینیک هندرسون» منتشر شده است.

گلکسی اس 8 اکتیو از شیشه تخت در پنل جلویی استفاده می کند

با توجه به تصاویر، گلکسی اس 8 اکتیو شباهت زیادی با پرچمداران امسال سامسونگ داشته و از همان نسبت ابعاد نمایشگر 18.5:9 بهره می برد. همچنین در پنل پشتی نیز شاهد چیدمان مشابهی از سنسور اثر انگشت و ماژول دوربین هستیم. البته لازم به ذکر است که نسخه اکتیو برای افزایش مقاومت، از شیشه خمیده استفاده نکرده و حاشیه های نمایشگر نیز در هر چهار جهت از اس 8 معمولی پهن تر هستند.

بر اساس گفته های کاربر مورد اشاره، بدنه اس 8 اکتیو نیز مانند اس 7 اکتیو از لایه ای از پلی کربنات پوشانده شده و شاسی دستگاه نیز از فلز ساخته شده است. همچنین در چهار گوشه دستگاه، ضربه گیرهایی از جنس پلیمر و فلز برای افزایش مقاومت در هنگام سقوط تعبیه شده است.

گفتنی است بر اساس اطلاعات قبلی، ورژن اکتیو پرچمدار سامسونگ به یک باتری 4000 میلی آمپری مجهز شده که مطمئناً برای کاربران ماجراجو خوشحال کننده خواهد بود. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به گلکسی اس 8 اکتیو را مشاهده کنید:

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.