آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : انتشار تصویری از اچ تی سی یو 11 پلاس با حاشیه‌های باریک نمایشگر

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

به‌تازگی تصویری غیر رسمی از گوشی بعدی اچ‌تی‌سی منتشر شده است که در آن، شاهد حاشیه‌ی اندک نمایشگر هستیم.

به‌ دنبال انتشار خبر رونمایی از گوشی جدید سری U توسط اچ‌تی‌سی، شاهد شایعات گوناگونی در مورد این دستگاه بوده‌ایم. بسیاری بر این باور هستند که اچ‌تی‌سی قصد دارد در روز ۱۱ آبان و طی برگزاری مراسمی ویژه، از گوشی یو ۱۱ پلاس رونمایی کند. همان‌طور که از نام این گوشی پیدا است، اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس در حقیقت قرار است مدل بعدی یو ۱۱ با بهبودهای اندک باشد. گزارش‌های غیر رسمی حکایت از آن دارند که اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس قرار است از نمایشگر بدون حاشیه بهره ببرد و تصویر جدید منتشرشده از این دستگاه، داشتن نمایشگر بی‌حاشیه را برای این گوشی تأیید می‌کنند. 

مقاله‌های مرتبط:

جدیدترین تصویر اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس در انجمن TENAA منتشر شده است و به‌خوبی به ما نشان می‌دهد که قرار است با چه دستگاهی مواجه شویم. با فرض واقعی‌ بودن تصویر جدید یو ۱۱ پلاس، می توانیم بگوییم که گوشی بعدی اچ‌تی‌سی در نگاه اول، اندکی بزرگ‌تر از یو ۱۱ به نظر می‌رسد. نمایشگر یو ۱۱ پلاس نسبت به یو ۱۱ حاشیه‌ی کمتری دارد و پنل ۶ اینچی آن از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد. همچنین در این تصویر دیده می‌شود که حسگر اثر انگشت یو ۱۱ پلاس، در قسمت پشتی آن قرار گرفته است.

این تصویر جدید هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی جدید تایوانی‌ها در دسترس قرار نمی‌دهد. اگر گزارش‌های اخیر حقیقت داشته باشند، می‌توانیم بگوییم که اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس قرار است به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی باشد.

اچ‌تی‌سی در روز ۱۱ آبان به‌صورت رسمی از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ پس بهتر است به جای اتکا به شایعات، تا آن‌ زمان صبر کنیم و ببینیم که تایوانی‌ها چه در چنته دارند.

اچ تی سی یو 11 پلاستصویر جدیدی که ادعا می‌شود مربوط به گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس است

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.