آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : کدنام گوشی‎های پیکسل ۲۰۱۸ گوگل فاش شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

کدنام سه گوشی جدید پیکسل گوگل فاش شده است که گمان می‌رود در سال آینده، به‌صورت رسمی عرضه خواهند شد.

درحالی‌که شرکت گوگل، به‌تازگی از گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال رونمایی کرده است؛ به‌ نظر می‌رسد که روند انتشار گمانه‌زنی‌ در مورد گوشی‌های پیکسل گوگل متوقف نشده است. جزئیات جدیدی توسط وب‌سایت Droid Life از گوشی‌های پیکسل سال ۲۰۱۸، به نقل از یک منبع «معتبر» به‌ دست آمده است که براساس آن‌ها، انتظار می‌رود سری گوشی‌های پیکسل در سال ۲۰۱۸ شامل سه مدل با اسم‌ رمز Albacore ،Blueline و Crosshatch باشد. البته باید توجه داشته باشید که مشخص نیست این اطلاعات تا چه اندازه صحت دارد و حتی ممکن است اسم‌ رمز فاش‌شده برای گوشی‌های پیکسل ۲۰۱۸ تغییر پیدا کند.

پیکسل 3

وب‌سایت Droid Life مدعی است که گوشی Crosshatch، نام یکی از گوشی‌های پیکسل در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. بااین‌حال، گوگل همچنین روی دو دستگاه دیگر با اسم‌ رمز Albacore و Blueline مشغول به کار است. به‌ نظر می‌رسد اطلاعاتی که توسط منبع این وب‌سایت منتشر شده است، صحت داشته باشد. بد نیست اشاره کنیم که پیش‌تر نیز همین منبع اعلام کرده بود سومین گوشی پیکسل در سال ۲۰۱۷ با اسم‌ رمز «Taimen» در دست توسعه قرار دارد و در نهایت این مدل با نام پیکسل ۲ ایکس‌ال توسط شرکت ال‌جی به تولید رسید.‌

از میان سه گوشی که به‌تازگی اسم رمز آن‌ها فاش شده است، دو مدل گران‌قیمت خواهند بود و سومین مدل به‌عنوان یک مدل رده‌بالا راهی بازار می‌شود. منبع وب‌سایت Droid Life به هر سه مدل به‌عنوان اعضای سری پیکسل اشاره کرده است؛ بااین‌حال مشخص نیست که این سه مدل با چه نامی معرفی خواهند شد.

از آنجایی‌ که اطلاعات گوشی Crosshatch از طریق AOSP فاش شده، احتمال صحت داشتن آن بیشتر است. البته در این منبع، به مدل دیگری با نام Wahoo نیز اشاره می‌شود که اطلاعات چندانی در رابطه با آن وجود ندارد. وب‌سایت Droid Life همچنین مدعی است که برخی از این گوشی‌ها مانند Wahoo ممکن است مدل دیگری از سری گوشی‌های پیکسل سال ۲۰۱۷ باشد که شرکت گوگل در نهایت، از تولید آن‌ها صرف‌ نظر کرده است.

پیکسل 3

هنوز نمی‌دانیم شرکت گوگل، کدام‌یک از این گوشی‌ها را به بازار عرضه خواهد کرد؛ در همین رابطه لازم است اشاره کنیم که در سال ۲۰۱۷ نیز شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی سه گوشی با اسم‌رمز Taimen ،Muskie و Walleye وجود داشت؛ اما تولید مدل Muskie متوقف شد و گوگل از عرضه‌ی آن صرف‌ نظر کرد. تولید گوشی Taimen به ال‌جی و گوشی Walleye به شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی واگذار شد.

شرکت گوگل در حال‌ حاضر، نیمی از تیم تحقیق و توسعه‌ی شرکت اچ‌تی‌سی را در اختیار دارد و ممکن است گوشی‌های آینده‌ی پیکسل توسط اچ‌تی‌سی تولید شود. از دیگر اطلاعاتی که انتظار داریم در آینده در رابطه با گوشی‌های پیکسل ۲۰۱۸ مشخص شود، طراحی احتمالی آن‌ها است. امسال گوگل، گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال را با طراحی متفاوت عرضه کرد؛  Pixel 2 به گوشی‌های پیکسل ۲۰۱۶ شباهت دارد و Pixel 2 XL برای رقابت با گوشی‌های بدون حاشیه‌ی امسال مانند آیفون ۱۰ و گلکسی نوت ۸، از حاشیه‌های بسیار باریک و نمایشگر کشیده برخوردار است. البته گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال با وجود معرفی هم‌زمان با نسخه کوچک‌تر، با تأخیر یک ‌اهه عرضه می‌شود و در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۴ آبان) وارد بازار خواهد شد.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.