آموزش تعمیرات گوشی, ایوان بلس, تکنولوژی, گوشی پرچمدار نوکیا, موبایل و تبلت, نوکیا, نوکیا ۸, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : ایوان بلس نخستین تصویر واقعی از موبایل پرچمدار نوکیا 8 را منتشر کرد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

از زمانی که شرکت فنلاندی HMD Global Oy تحت قراردادی انحصاری شروع به ساخت موبایل هایی با برند نوکیا نمود، طرفداران این برند خوشنام منتظر معرفی یک پرچمدار واقعی هستند. اکنون این انتظار به سر آمده و «ایوان بلس» با اطمینان، نخستین تصویر واقعی از نوکیا 8 را به نمایش گذاشته است.

نوکیا در بهار سال جاری محصولات اقتصادی و میان رده ای از جمله نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 را معرفی کرد، حال می بینیم نوکیا 8 المان های طراحی هر سه موبایل فوق را یکجا دارد. البته پیش از این هم رندرهایی از این دستگاه را دیده بودیم، اما حالا با جزئیات بیشتر شاهد آن هستیم.

در حال حاضر فقط باید به همین تصویر مستدل اکتفا نماییم؛ ایوان بلس می گوید نوکیا 8 با سیستم عامل اندروید 7.1.1 در تاریخ 31 جولای (نهم مرداد ماه) به صورت رسمی معرفی می شود و با توجه به حضورش در پایگاه داده FCC با شماره مدل TA-1012 می توان به تاریخ فوق اطمینان کرد.

طبق نتایج بنچمارک های مختلف، نوکیا 8 با نمایشگر 5.3 اینچی و سخت افزار قدرتمندی عرضه می شود. چیپست اسنپدراگون 835، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رَم، و دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی و لنزهای زایس، رضایت همه کاربران را فراهم خواهند ساخت.

گفتنیست یکی از خرده فروشان منطقه اسکاندیناوی موبایل فوق را به قیمت معادل 675 دلار و در رنگ های آبی، نقره ای، طلایی/آبی و طلایی/مسی به فروش گذاشته است، اما هنوز نمی توان در مورد قیمت گذاری آن نظر قطعی صادر کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.